RENOMIA, s.r.o.

Asistent/ka pobočky

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý bude:
• Prijímať všetky telefónne hovory.
• Zapisovať a predávať odkazy zamestnancom pobočky.
• Zabezpečovať príjem, odosielanie a evidenciu pošty.
• Prijímať a uvádzať návštevy a hostí, obsluha klientov pobočky v rámci zastupiteľnosti aj 2 poschodia.
• Vedenie pokladne pobočky.
• Zaisťovať stravné lístky pre zamestnancov.
• Spracovávať dochádzku zamestnancov.
• Zabezpečovať písanie, kopírovanie a väzbu dokumentov.
• Pomoc s administratívnymi prácami pre ostatných kolegov na pobočke.
• Pravidelná kontrola a údržba zasadacích miestností, copy centier a kuchýň pobočky 1 poschodia v rámci zastupiteľnosti aj 2 poschodia.
• Referenčné auto - servis a údržba.
• Zaistenie občerstvenia na školenia a porady.
• Zápis z porád pobočky.
• Zaistenie a servis chodu pobočky za backoffice: (zodpovednosť za objednanie a dodávku občerstvenia a prevádzkového materiálu pobočky - Office Depot, Káva, MHA.)
• Príprava a zapojovanie AV techniky na porady a školenia pobočky v rámci zastupiteľnosti aj 2 poschodia.
• Zaistenie pochôdzok pre klientov pobočky a poisťovne.
• Objednávky hotelov, cestovných lístkov, taxi.
• Príprava podkladov T-CARS.

Zamestnanecké výhody, benefity

Informácie o výberovom konaní

Sledujte nás


Počet videní: 3
Ponúkaná mzda: 1000 EUR
Inzerent:RENOMIA, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2021-11-26 (10 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.