Samostatný/á účtovník / Ekonóm spoločnosti (M/F)
VH COSMETICS s.r.o.
Miesto práce
Drieňová, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Drieňová, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
Ihned
Ihned
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac+ mesačné ohodnotenie + 13. plat
Od 1 300 EUR/mesiac+ mesačné ohodnotenie + 13. plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Správa a evidencia účtovnej agendy spoločnosti:
• Oceňovanie, evidencia a účtovanie majetku.
• Zaistenie platobných transakcií, kontakt s bankou, príprava potrebných dokumentov pre banky, kontrola bankových výpisov, účtovanie bankových dokladov.
• Riešenie otázok súvisiacich s účtovníctvom. Posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska.
• Plánovanie Cash-flow.
• Dohľad nad správnym a promptným vyplatením dodávateľov, účtovanie odberateľských / dodávateľských faktúr.
• Pripravovanie účtovných a štatistických výkazov, účtovných závierok, zúčtovaní a daňových priznaní.
• Zodpovednosť za správne zaúčtovanie účtovných položiek.
• Kontrola podkladov pre DPH a kontrola plnenia daňových povinností, zastupovanie spoločnosti v daňovom konaní.
• Vypracovávanie daňových priznaní.
Zabezpečenie personálnej a mzdovej agendy:
• Komunikácia a management dodávateľa služby mzdovej učtárne.
• Riadenie personálnej agendy a relevantných smerníc.
• Zabezpečenie BOZP (v spolupráci s dodávateľskou agentúrou).
Ďalšie administratívne úlohy:
• Spracovanie výkazu odpadov.
• Vypracovávanie a evidovanie interných predpisov.
• Podpora / poradenstvo managementu spoločnosti.
• Oceňovanie, evidencia a účtovanie majetku.
• Zaistenie platobných transakcií, kontakt s bankou, príprava potrebných dokumentov pre banky, kontrola bankových výpisov, účtovanie bankových dokladov.
• Riešenie otázok súvisiacich s účtovníctvom. Posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska.
• Plánovanie Cash-flow.
• Dohľad nad správnym a promptným vyplatením dodávateľov, účtovanie odberateľských / dodávateľských faktúr.
• Pripravovanie účtovných a štatistických výkazov, účtovných závierok, zúčtovaní a daňových priznaní.
• Zodpovednosť za správne zaúčtovanie účtovných položiek.
• Kontrola podkladov pre DPH a kontrola plnenia daňových povinností, zastupovanie spoločnosti v daňovom konaní.
• Vypracovávanie daňových priznaní.
Zabezpečenie personálnej a mzdovej agendy:
• Komunikácia a management dodávateľa služby mzdovej učtárne.
• Riadenie personálnej agendy a relevantných smerníc.
• Zabezpečenie BOZP (v spolupráci s dodávateľskou agentúrou).
Ďalšie administratívne úlohy:
• Spracovanie výkazu odpadov.
• Vypracovávanie a evidovanie interných predpisov.
• Podpora / poradenstvo managementu spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v príjemnom kolektíve
Práca v stabilnej firme s rastúcim potenciálom
Možnosti osobného rozvoja a profesného rastu
Multisport karta, príspevok na stravné, počítač a mobil aj na súkromné účely (po zapracovaní)
Práca v stabilnej firme s rastúcim potenciálom
Možnosti osobného rozvoja a profesného rastu
Multisport karta, príspevok na stravné, počítač a mobil aj na súkromné účely (po zapracovaní)
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.5.2022(ostáva ešte 11 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)aAnglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Money S4 - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Money S4 - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
ekonóm a personalista
Počet rokov praxe
3
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Analytické, logické myslenie
• Samostatnosť
• Predpoklady pre tímovú prácu
• Precíznosť (presnosť),
• Spoľahlivosť a zodpovednosť,
• Schopnosť učiť sa nové veci a flexibilita
• Znalosť dane - DPH, DzP PO, DMV
• Samostatnosť
• Predpoklady pre tímovú prácu
• Precíznosť (presnosť),
• Spoľahlivosť a zodpovednosť,
• Schopnosť učiť sa nové veci a flexibilita
• Znalosť dane - DPH, DzP PO, DMV
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná rodinná obchodná spoločnosť s exkluzívnym kozmetickým a farmaceutickým tovarom, pôsobiaca vyše 30 rokov na Slovenskom aj Českom trhu. Spoločnosť pôsobí v segmentoch maloobchod aj veľkoobchod. Našimi klientmi sú retailoví hráči ako dm drogeriemarkt, drogérie Teta, 101 drogérie, Kaufland, Tesco atď. Na lekárenskom trhu sú našimi partnermi distribučné spoločnosti Phoenix, Unipharma, MedArt, Pharmos a siete lekární Benu, Dr.Max, Plus lekárne, Vaša lekáreň a pod...
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID:4211838Dátum zverejnenia:5.5.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Ekonóm,ÚčtovníkSpoločnosť:VH COSMETICS s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):1 300 EUR/mesiac