e-Dome a. s.

Asistent/Asistentka/Office manažér

e-Dome a. s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.3.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac* uvedená mzda je minimálna hranica nástupnej mzdy. Finálna výška mzdy bude stanovená v závislosti od skúseností a zručností vybraného kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Administratívna a organizačná podpora spoločnosti
- Organizovanie stretnutí, pracovných ciest a firemných akcií
- Vedenie recepcie, starostlivosť o zasadacie miestnosti a prostredie
spoločnosti
- Starostlivosť o návštevy (uvítanie, občerstvenie)
- Príprava podkladov a spracovanie dát pre potreby vedenia
- Príprava podkladov a spracovanie dát pre potreby vedenia
- Odosielanie, prijímanie a evidencia firemnej korešpondencie a
prijímanie telefonických hovorov
- Objednávanie kancelárskych potrieb
- Koordinácia dodávateľov (pošta, notár, upratovacia spoločnosť, iné)
- Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka)
- Správa dokumentov a archivácia
- Spracovanie dochádzky
- Vyhotovovanie zápisov z porád; vybavovanie, evidovanie a archivovanie korešpondencie
- Vykonávanie administratívnej činnosti súvisiacej so zabezpečením úloh vyplývajúcich z náplne a povahy pracoviska

Zamestnanecké výhody, benefity

Príjemné pracovné prostredie v malom kolektíve
Ročné odmeny - závislé od vlastného snaženia, aj výsledkov firmy
Sídlo v širšom centre Bratislavy

Informácie o výberovom konaní

Životopis so Súhlasom o spracovaní osobných údajov prosím pošlite prostredníctvom portálu Profesia.

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o spoluprácu. Po dôkladnom posúdení životopisov budeme následne telefonicky kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

osobná asistentka, office manager

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Aby bolo Vaše pôsobenie u nás úspešné, očakávame, že budete:

+ vedieť zvládnuť kalendáre viacerých ľudí naraz a naplánovať stretnutia podľa ich pokynov
+ schopná spracovať viacero požiadaviek naraz (návštevy, operatíva, telefonáty), lebo aj to sa stáva
+ prichádzať aktívne s nápadmi, zlepšeniami a riešeniami, pretože nám záleží na rozvoji
+ mať pozorné oko pri práci, lebo spoľahlivosť je pre nás dôležitá
+ mať reprezentatívne vystupovanie, pretože k nám chodí veľa návštev
+ vedieť vyriešiť požiadavky z rôznych oblastí života firmy, lebo budeš mať našu dôveru

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť e-Dome a.s. je poskytovateľom energetických služieb a ďalších expertných služieb hlavne na Slovenskom trhu. História spoločnosti sa datuje od roku 2010, kedy bola založená. Odvtedy zvládla spoločnosť množstvo projektov v oblasti energetiky. Sme poprednou slovenskou ESCO spoločnosťou (Energy Service Company - spoločnosť poskytujúca energetické služby), našimi hlavnými predmetmi podnikania je poskytovanie Garantovanej a Podpornej energetickej služby v zmysle Zákona o energetickej efektívnosti.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Gabriela Hetenyiova
E-mail:poslať životopis
ID:4228231Dátum zverejnenia:30.12.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:AsistentSpoločnosť:e-Dome a. s.Základná zložka mzdy (brutto):1 200 EUR/mesiac

Počet videní: 9
Ponúkaná mzda: 1200 EUR
Inzerent:e-Dome a. s. [ ]
Zverejnené dňa:2021-12-30 (27 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.