SWAN, a.s.

Call Center Operator

SWAN, a.s.

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
765 EUR/mesiac765 EUR/m + 15% bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

SWAN, celonárodný telekomunikačný operátor, hľadá nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Call Center Operator , ktorého/ktorej hlavným poslaním je:

• telefonická/online komunikácia (PODPORA, NIE PREDAJ PRODUKTOV) na zákazníckej linke a web chate telekomunikačného operátora
• zodpovednosť za spracovanie zákazníckych požiadaviek a reklamácií
• poskytovanie všeobecných informácií týkajúcich sa produktov, služieb a cien
• poskytovanie užívateľskej, HW podpory a technického poradenstva zákazníkom
• telefonický príjem a riešenie fakturačných/technických reklamácií
• všeobecná administratívna práca
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným.

Zamestnanecké výhody, benefity

SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou veľa sa naučiť a rásť. Vo SWANe nám záleží nám aj pracovných vzťahoch a dobrej firemnej kultúre. Spokojnosť kolegov podporujeme aj širokou ponukou benefitov:

- 5 dní benefitnej dovolenky
- karta MultiSport
- zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
- celoročná zdravotná starostlivosť v ProCare plne hradená firmou
- príspevok firmy na doplnkové dôhodkové sporenie
- zľavy na produkty a služby SWAN a ďalšie

Informácie o výberovom konaní

Dvojzmenná prevádzka s pracovnou dobou od 08:00 h-21:00 h. Práca aj počas víkendov a sviatkov.
Práca spočíva V OBSLUHE ZÁKAZNÍKOV (prichádzajúce hovory).

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.1.2022(ostáva ešte 10 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)aAnglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v telekomunikáciách/mobilného operátora výhodou
- prax v oblasti zákazníckej starostlivosti/call centra výhodou
- orientácia na zákazníka, empatický prístup
- tímový duch a zároveň schopnosť samostatnej práce
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne aj písomne)
- zodpovednosť a ochota pracovať
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
- schopnosť práce s PC a informačnými systémami na základnej úrovni
- užívateľská skúsenosť s mobilnými/pevnými telekomunikačnými službami výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.

Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Iveta Táborová
E-mail:poslať životopis
ID:4232421Dátum zverejnenia:6.1.-=KONTAKT=-Lokalita:PrešovPozícia:Helpdesk operátor,Telefonický operátorSpoločnosť:SWAN, a.s.Základná zložka mzdy (brutto):765 EUR/mesiac

Počet videní: 12
Ponúkaná mzda: 765 EUR
Inzerent:SWAN, a.s. [ ]
Zverejnené dňa:2022-01-06 (21 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Prešovský kraj Prešov
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.