Tatra banka, a.s.

Middle officer pre Tatra-Leasing

Aké výzvy vás u nás čakajú?


• vypracovanie zmluvnej obchodnej dokumentácie, zodpovednosť za jej kvalitu a správnosť
• aktívna telefonická komunikácia s klientom, dodávateľom, spolupráca s externými sprostredkovateľmi
• podpora predaja leasingových produktov
• predaj poistných produktov TL priamo súvisiacich s pridelenou agendou
• písomná i priama súvisiaca komunikácia s klientom/dodávateľom (interným, externým) v rozsahu zverených úloh
• administratívna podpora obchodu TL
• zodpovednosť za správnu identifikáciu klienta - zodpovednosť za overenie klienta a kontrola dokumentov preberaných od klienta
• vypracovanie internej dokumentácie pre zadanie i pre zmenu obchodu v príslušných systémoch spoločnosti
• kontrola zmluvnej dokumentácie - kompletnosť, náležitosti, aktivácia, archivácia
• vypracovanie pravidelných aj nepravidelných reportov a štatistík
• zabezpečenie potrebnej evidencie

Čo vám ponúkame?

ID:4257461Dátum zverejnenia:5.5.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Back office špecialista,Obchodný referentSpoločnosť:Tatra banka, a.s.Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
• Nástupná mzda 900 € brutto pri plnom úväzku.
• Atraktívny provízny systém

Počet videní: 11
Inzerent:Tatra banka, a.s. [ ]
Zverejnené dňa:2022-05-05 (24 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.