Administratívny pracovník, podpora predaja
GOYART DESIGN, s. r. o.
Miesto práce
Sliačska 1/D, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Sliačska 1/D, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
máj
máj
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiacBonusy z predaja tovaru, Koncoročná odmena
Od 1 200 EUR/mesiacBonusy z predaja tovaru, Koncoročná odmena
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
- Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
- Naskladnenie tovaru do skladového systému (príjem, evidencia, výdaj)
- Vystavovanie faktúr odberateľom, evidencia dodávateľských faktúr do IS
- Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- Komunikácia s účtovným oddelením spoločnosti
- Komunikácia s úradmi a inštitúciami
- Plnenie operatívnych úloh
- Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti
- Ohlasovanie a uvádzanie návštev, príprava a podávanie občerstvenia
- Poskytovanie informácií o produktoch na showroome
- Zodpovednosť za nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia
- Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
- Naskladnenie tovaru do skladového systému (príjem, evidencia, výdaj)
- Vystavovanie faktúr odberateľom, evidencia dodávateľských faktúr do IS
- Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- Komunikácia s účtovným oddelením spoločnosti
- Komunikácia s úradmi a inštitúciami
- Plnenie operatívnych úloh
- Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti
- Ohlasovanie a uvádzanie návštev, príprava a podávanie občerstvenia
- Poskytovanie informácií o produktoch na showroome
- Zodpovednosť za nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v malom kreatívnom kolektíve
- Príjemné pracovné prostredie, moderný showroom
- Možnosť kreatívne sa realizovať
- Profesionálny rast
- Príjemné pracovné prostredie, moderný showroom
- Možnosť kreatívne sa realizovať
- Profesionálny rast
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.5.2022(ostáva ešte 5 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
všeobecné, obchodné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Objednávky, fakturácia, sklad
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Administratívne zručnosti, Komunikatívnosť, Odvaha prezentovať produkty na showroome, systematický prístup k práci a férový prístup ku kolegom, slušnosť, lojalita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť pôsobí v oblasti interiérového vybavenia kancelárií, komerčných, rezidenčných a bytových priestorov. Ponúka produkty špičkových domácich a zahraničných výrobcov. Mladá, dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s akcentom na kvalitu produktov a služieb, podporujúca slušnú úroveň medziľudských vzťahov.
Viac informácií na stránke www.goyart.sk
Viac informácií na stránke www.goyart.sk
Kontakt
ID:4274870Dátum zverejnenia:25.4.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Asistent,Office managerSpoločnosť:GOYART DESIGN, s. r. o.Základná zložka mzdy (brutto):1 200 EUR/mesiac