GOYART DESIGN, s. r. o.

Administratívny pracovník, podpora predaja

GOYART DESIGN, s. r. o.

Miesto práce
Sliačska 1/D, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
máj
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiacBonusy z predaja tovaru, Koncoročná odmena

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
- Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
- Naskladnenie tovaru do skladového systému (príjem, evidencia, výdaj)
- Vystavovanie faktúr odberateľom, evidencia dodávateľských faktúr do IS
- Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- Komunikácia s účtovným oddelením spoločnosti
- Komunikácia s úradmi a inštitúciami
- Plnenie operatívnych úloh
- Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti
- Ohlasovanie a uvádzanie návštev, príprava a podávanie občerstvenia
- Poskytovanie informácií o produktoch na showroome
- Zodpovednosť za nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v malom kreatívnom kolektíve
- Príjemné pracovné prostredie, moderný showroom
- Možnosť kreatívne sa realizovať
- Profesionálny rast

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

20.5.2022(ostáva ešte 5 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy

Vzdelanie v odbore

všeobecné, obchodné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Práca s počítačom - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Objednávky, fakturácia, sklad

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Administratívne zručnosti, Komunikatívnosť, Odvaha prezentovať produkty na showroome, systematický prístup k práci a férový prístup ku kolegom, slušnosť, lojalita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť pôsobí v oblasti interiérového vybavenia kancelárií, komerčných, rezidenčných a bytových priestorov. Ponúka produkty špičkových domácich a zahraničných výrobcov. Mladá, dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s akcentom na kvalitu produktov a služieb, podporujúca slušnú úroveň medziľudských vzťahov.
Viac informácií na stránke www.goyart.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Radoslav Stankoven
E-mail:
ID:4274870Dátum zverejnenia:25.4.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Asistent,Office managerSpoločnosť:GOYART DESIGN, s. r. o.Základná zložka mzdy (brutto):1 200 EUR/mesiac

Počet videní: 32
Ponúkaná mzda: 1200 EUR
Inzerent:GOYART DESIGN, s. r. o. [ ]
Zverejnené dňa:2022-04-25 (24 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava Z domu / Remote
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.