Crystal Call, a. s.

International Sales Manager

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac+ ďaľšie atraktívne mzdové zvýhodnenia nájdete uvedené nižšie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme rýchlo rastúci sales-team v novootvorenej pobočke firmy, ktorá sa venuje organizácii eventov, výstav a veľtrhov na celom svete. Využívame naše dlhoročné skúsenosti a robíme to veľmi dobre, pretože sme v našom segmente v top 2 na svete.

Každý rok organizujeme viac ako 400 eventov v 22 krajinách sveta, začínajúc Japonskom a Čínou, cez Spojené Arabské Emiráty, Nemecko, Veľkú Britániu až po USA a Brazíliu. Naše motto je "We're in the business of building businesses".

Z nášho portfólia určite poznáte napríklad Autosalón vo Viedni, New York Comic Con alebo MIDEM v Cannes.

Viac informácii o všetkých našich eventoch nájdete na www.rxglobal.com

Hľadáme nemecky hovoriacich International Sales Managerov, ktorí budú zabezpečovať predaje eventov, výstav a veľtrhov z rôznych odvetví na celom svete primárne klientom z Nemecka, Rakúska a Švajčiarska. Hlavnou náplňou práce je starostlivosť o existujúcich klientov a ich proaktívne sprevádzanie procesom zakúpenia účasti na novoročnej edícii podujatia a taktiež aktívne vyhľadávanie, spracovávanie a manažovanie nových obchodných príležitostí v rámci zvereného portfólia výstav a podujatí.

Komunikácia s klientami prebieha primárne telefonicky/cez videocall, prípadne neskôr na samotných výstavách osobne. Obľúbenou súčasťou pracovnej pozície sú pracovné cesty na spomínané výstavy a podujatia, ktoré sa konajú v atraktívnych svetových metropolách (Dubaj, Tokyo, Paríž, Londýn, Mníchov, Salzburg, Cannes, New York a podobne).

Čo bude tvojou úlohou?
• starostlivosť o existujúcich klientov,
• akvizícia nových klientov,
• aktívne budovanie vzťahov so zákazníkmi,
• budovanie značky jednotlivých výstav a podujatí,
• naplnenie predajných cieľov a tímovej stratégie v spolupráci s priamym
nadriadeným(Head of Bratislava Office),
• evidencia prebiehajúcich obchodných rozhovorov do internej databázy.

Radi uvítame aj životopisy absolventov, ktorí preukážu motiváciu učiť sa a rozvíjať sa pracovne.

Prácu z domu je možné vykonávať výhradne z adresy v Slovenskej republike.

Zamestnanecké výhody, benefity

• mzda 2000 € brutto pozostáva z fixnej zložky 1500 € brutto a variabilnej zložky 0-500€ a viac,
• dodatočná jednorazová odmena vo výške 1000 € brutto po skončení skúšobnej
trojmesačnej doby od dátumu nástupu,
• ďalšia dodatočná jednorazová odmena vo výške 1000 € brutto po šiestich mesiacoch v
prípade obojstrannej spokojnosti a dohode na predĺžení pracovného pomeru na dobu
neurčitú,
• zvýšenie základnej mzdy po 12 mesiacoch trvania pracovného pomeru o 5%,
• možnosť pracovných ciest do atraktívnych destinácií (na začiatku primárne nemecky-
hovoriaci trh),
• práca na rôznych kampaniach v zaujímavých odvetviach (šport, auto-moto, medicína,
hudobné festivaly, reality),
• pravidelná spolupráca s ľuďmi z rôznych častí sveta a z rozličných kultúr,
• možnosti kariérneho rastu vzhľadom na nový, rozbiehajúci sa projekt,
• možnosť 3 dni v týždni pracovať z domu,
• rozvoj osobnostných a profesných schopností,

Informácie o výberovom konaní

Miesto výkonu práce sú 2 pracovné dni v Bratislave, Hálkova ulica 1/A, a 3 pracovné dni sa pracuje formou homeoffice.

Proces zaškolenia prebieha v Bratislave, Hálkova ulica 1/A.

Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)aAnglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• výborné komunikačné schopnosti,
• prozákaznícky prístup,
• proaktivita a nebojácnosť
• plynulá znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1)
• znalosť anglického jazyka, minimálne na úrovni B1
• práca s počítačom - MS Word, MS Excel, MS Outlook,
Internet,
• skúsenosti zo sales segmentu výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre rôznych klientov z celej Európy. Zamestnávame viac ako 300 kolegov. Viac informácií o firme nájdete na www.crystalcall.eu. Viac o práci u nás nájdete na www.123pracuj.sk.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marek Brinza
E-mail:poslať životopis
ID:4303339Dátum zverejnenia:8.8.-=KONTAKT=-lokalita:Práca z domuPozícia:Account manager,Key account manager,Obchodný manažér,Obchodný zástupca,Produktový manažérSpoločnosť:Crystal Call, a.s.Základná zložka mzdy (brutto):2 000 EUR/mesiac

Počet videní: 161
Ponúkaná mzda: 2000 EUR
Inzerent:Crystal Call, a. s. [ ]
Zverejnené dňa:2022-08-08 (5 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Banskobystrický kraj Košický kraj Nitriansky kraj Prešovský kraj Trenčiansky kraj Trnavský kraj Žilinský kraj Bratislava Žilina Banská Bystrica Banská Štiavnica Košice Komárno Levoča Michalovce Martin Nitra Prešov Rožňava Trenčín Trnava Z domu / Remote
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.