Špecialista verejného obstarávania
Úrad pre správu zaisteného majetku
Miesto práce
Námestie slobody 12, 811 06 Bratislava
Námestie slobody 12, 811 06 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 178,5 EUR/mesiacV zmysle zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov je výška tarifného platu 1 178,50 EUR. Štátnemu zamestnancovi je možné priznať osobný príplatok podľa § 132 zákona o štátnej službe až do výšky 100% tarifného platu na základe úrovne kvality plnenia služobných úloh
1 178,5 EUR/mesiacV zmysle zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov je výška tarifného platu 1 178,50 EUR. Štátnemu zamestnancovi je možné priznať osobný príplatok podľa § 132 zákona o štátnej službe až do výšky 100% tarifného platu na základe úrovne kvality plnenia služobných úloh
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho malého tímu hľadáme zodpovedného a spoľahlivého kolegu, ktorý má skúsenosti s procesom verejného obstarávania a nebojí sa nových vecí.
Hľadáme niekoho kto chce byť pri vzniku nového úradu a tvoriť jeho úspešný tím.
Náplň práce je nasledovná:
• Samostatná realizácia procesu verejného obstarávania pre zákazky s nízkou hodnotou, podlimitné zákazky a nadlimitné zákazky, podľa zákona o verejnom obstarávaní (zákon č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov).
• Zabezpečovanie procesu vyhodnocovania ponúk od otvárania ponúk po oznámenie výsledkov, zodpovednosť za spracovanie zápisníc a oznámení, styk s uchádzačmi a Úradom pre VO, vrátane činností spojených so zabezpečovaním obstarávania rokovacím konaním.
• Zosúlaďovanie požiadaviek jednotlivých útvarov na verejné obstarávanie, odsúhlasovanie požadovanej podrobnej špecifikácie a kritérií na hodnotenie ponúk, vrátane stanovovania ich váhy a posudzovania návrhov na odôvodnenia postupu rokovacím konaním so zverejnením a bez zverejnenia.
• Zabezpečovanie procesov vyhlasovania zákaziek, vyhodnocovanie ponúk, prípravy zmlúv pre uzavretie a ich zverejnenie.
• zabezpečovanie spracovania a zverejnenia textu o vyhlásení verejného obstarávania v zmysle platných predpisov vrátane spracovania, zaslania a zverejnenia výzvy na účasť na rokovacom konaní bez zverejnenia.
• Zabezpečenie elektronickej komunikácie cez certifikovaný elektronický systém so záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania.
• zabezpečovanie spracovania súťažných podkladov s odbornými útvarmi, pre ktoré sa obstarávanie zabezpečuje.
• Zabezpečovanie zapracovania zmluvných podmienok dodávok predmetu obstarania.
• Príprava plánu verejného obstarávania úradu v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi úradu.
• Kontrola súladu objednávok a nákupov so zákonom o verejnom obstarávaní a s plánom verejného obstarávania, navrhovanie riešení na odstránenie nesúladu vhodnými spôsobmi v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
• Poradenstvo a zabezpečenie činností pri realizácii procesov ostatných zákaziek podľa zákona o verejnom obstarávaní.
• Evidencia a archivácia dokumentácie o použitých metódach VO v zmysle platných predpisov.
Hľadáme niekoho kto chce byť pri vzniku nového úradu a tvoriť jeho úspešný tím.
Náplň práce je nasledovná:
• Samostatná realizácia procesu verejného obstarávania pre zákazky s nízkou hodnotou, podlimitné zákazky a nadlimitné zákazky, podľa zákona o verejnom obstarávaní (zákon č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov).
• Zabezpečovanie procesu vyhodnocovania ponúk od otvárania ponúk po oznámenie výsledkov, zodpovednosť za spracovanie zápisníc a oznámení, styk s uchádzačmi a Úradom pre VO, vrátane činností spojených so zabezpečovaním obstarávania rokovacím konaním.
• Zosúlaďovanie požiadaviek jednotlivých útvarov na verejné obstarávanie, odsúhlasovanie požadovanej podrobnej špecifikácie a kritérií na hodnotenie ponúk, vrátane stanovovania ich váhy a posudzovania návrhov na odôvodnenia postupu rokovacím konaním so zverejnením a bez zverejnenia.
• Zabezpečovanie procesov vyhlasovania zákaziek, vyhodnocovanie ponúk, prípravy zmlúv pre uzavretie a ich zverejnenie.
• zabezpečovanie spracovania a zverejnenia textu o vyhlásení verejného obstarávania v zmysle platných predpisov vrátane spracovania, zaslania a zverejnenia výzvy na účasť na rokovacom konaní bez zverejnenia.
• Zabezpečenie elektronickej komunikácie cez certifikovaný elektronický systém so záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania.
• zabezpečovanie spracovania súťažných podkladov s odbornými útvarmi, pre ktoré sa obstarávanie zabezpečuje.
• Zabezpečovanie zapracovania zmluvných podmienok dodávok predmetu obstarania.
• Príprava plánu verejného obstarávania úradu v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi úradu.
• Kontrola súladu objednávok a nákupov so zákonom o verejnom obstarávaní a s plánom verejného obstarávania, navrhovanie riešení na odstránenie nesúladu vhodnými spôsobmi v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
• Poradenstvo a zabezpečenie činností pri realizácii procesov ostatných zákaziek podľa zákona o verejnom obstarávaní.
• Evidencia a archivácia dokumentácie o použitých metódach VO v zmysle platných predpisov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• pružný pracovný čas,
• príspevok na stravovanie,
• príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia,
• motivačné finančné ohodnotenie,
• možnosti vzdelávania,
• 5 dní dovolenky navyše,
• príjemné pracovné prostredie a kolektív.
• príspevok na stravovanie,
• príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia,
• motivačné finančné ohodnotenie,
• možnosti vzdelávania,
• 5 dní dovolenky navyše,
• príjemné pracovné prostredie a kolektív.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom o zamestnanie za zaslanie životopisu a motivačného listu.
Z dôvodu veľkého záujmu budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Z dôvodu veľkého záujmu budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.5.2022(ostáva ešte 16 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
ITMS centrálny informačný systém - Základy
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
ITMS centrálny informačný systém - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
verejné obstarávanie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Na voľné štátnozamestnanecké miesto hľadáme kolegu, ktorý má tieto osobnostné vlastnosti:
samostatnosť,
svedomitosť a spoľahlivosť,
komunikačné zručnosti,
schopnosť pracovať pod tlakom, analytické,
koncepčné a strategické myslenie
samostatnosť,
svedomitosť a spoľahlivosť,
komunikačné zručnosti,
schopnosť pracovať pod tlakom, analytické,
koncepčné a strategické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad pre správu zaisteného majetku je štátnou rozpočtovou organizáciou, zapojený finančnými vzťahmi na štátny rozpočet prostredníctvom rozpočtovej kapitoly MS SR, ktoré vykonáva funkciu jeho zriaďovateľa. Úrad je orgánom štátnej správy pre správu majetku podľa zákona č. 312/2020 Z. z. o výkone rozhodnutia o zaistení majetku a správe zaisteného majetku a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID:4311006Dátum zverejnenia:25.4.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Špecialista verejného obstarávaniaSpoločnosť:Úrad pre správu zaisteného majetkuZákladná zložka mzdy (brutto):1 178,5 EUR/mesiac