Sales manager
Up Slovensko, s. r. o.
Miesto práce
Tomášikova, Bratislava
Tomášikova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy 1800 EUR brutto + variabilná zložka vo forme kvartálnych odmien
1 800 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy 1800 EUR brutto + variabilná zložka vo forme kvartálnych odmien
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naše oddelenie startup lab-u hľadá posilu, ktorá nám pomôže vybudovať a následne spravovať predajné kanály pre náš nový produkt.
Hlavnými činnosťami a zodpovednosťami Tvojej práce by bolo nasledovné:
• vytváranie predajných kanálov pre nový produkt MOLEA, oslovovanie potenciálnych klientov v rámci predajného pilotu nového produktu
• vybudovanie štruktúr a procesov a operatívne riadenie predajného tímu za účelom dosiahnutia stanovených cieľov
• koordinácia práce a podpora predajných kanálov, tímu obchodných zástupcov, telepredajcov, externého callcentra s cieľom zabezpečovať ich rozvoj, koučovanie, motiváciu a neustály rast
• nastavenie predajného procesu a jeho následné priebežné doladenie, zefektívnenie
• sledovanie, podpora a kontrola obchodných plánov, predajných aktivít
• aktívne vyhľadávanie a oslovovanie významných zákazníkov
• rozvoj a realizácia obchodných príležitostí
• udržiavanie obchodných kontaktov, starostlivosť o kľúčových zákazníkov
• zodpovedanie za dosahované obchodné výsledky
• podpora pre nábor, výber, riadenie, vedenie a motivovaní externých a interných predajcov
• zaškolenie, mentorovanie, koučovanie externých a interných predajcov
• plánovanie obchodných cieľov
• prezentovanie služieb a riešení klientom
• uzatváranie zmlúv o spolupráci a následná starostlivosť o kľúčových zákazníkov
Hlavnými činnosťami a zodpovednosťami Tvojej práce by bolo nasledovné:
• vytváranie predajných kanálov pre nový produkt MOLEA, oslovovanie potenciálnych klientov v rámci predajného pilotu nového produktu
• vybudovanie štruktúr a procesov a operatívne riadenie predajného tímu za účelom dosiahnutia stanovených cieľov
• koordinácia práce a podpora predajných kanálov, tímu obchodných zástupcov, telepredajcov, externého callcentra s cieľom zabezpečovať ich rozvoj, koučovanie, motiváciu a neustály rast
• nastavenie predajného procesu a jeho následné priebežné doladenie, zefektívnenie
• sledovanie, podpora a kontrola obchodných plánov, predajných aktivít
• aktívne vyhľadávanie a oslovovanie významných zákazníkov
• rozvoj a realizácia obchodných príležitostí
• udržiavanie obchodných kontaktov, starostlivosť o kľúčových zákazníkov
• zodpovedanie za dosahované obchodné výsledky
• podpora pre nábor, výber, riadenie, vedenie a motivovaní externých a interných predajcov
• zaškolenie, mentorovanie, koučovanie externých a interných predajcov
• plánovanie obchodných cieľov
• prezentovanie služieb a riešení klientom
• uzatváranie zmlúv o spolupráci a následná starostlivosť o kľúčových zákazníkov
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem radosti z práce máme aj pekný balík benefitov.
Medzi ne patria:
- flexibilná pracovná doba
- príspevok na stravu nad rámec zákona, hradený zamestnávateľom v plnej výške (aj počas dovolenky)
- dovolenka nad rámec zákona (3 dni navyše)
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie (vo výške 6% zo základného platu)
- 13.plat (zvyčajne vo výške jedného mesačného platu)
- rekreačný príspevok/poukaz aj pre novonastupujúcich zamestnancov (nárok po skúšobnej dobe)
- výber ostatných benefitov na základe osobných preferencií zamestnanca (kafetéria)
- rozvoj kompetencii na základe individuálnych potrieb zamestnanca
Medzi ne patria:
- flexibilná pracovná doba
- príspevok na stravu nad rámec zákona, hradený zamestnávateľom v plnej výške (aj počas dovolenky)
- dovolenka nad rámec zákona (3 dni navyše)
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie (vo výške 6% zo základného platu)
- 13.plat (zvyčajne vo výške jedného mesačného platu)
- rekreačný príspevok/poukaz aj pre novonastupujúcich zamestnancov (nárok po skúšobnej dobe)
- výber ostatných benefitov na základe osobných preferencií zamestnanca (kafetéria)
- rozvoj kompetencii na základe individuálnych potrieb zamestnanca
Informácie o výberovom konaní
Ak si myslíš, že ponúkané podmienky sú "ako šité" pre Teba, neváhaj a zašli nám svoj životopis. Oslovíme však len vyhovujúcich uchádzačov. Tak, ak by ti neprišla naša spätná väzba, nesmúť a sleduj naše ďalšie ponuky.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
25.5.2022(ostáva ešte 0 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné vyjednávacie a obchodné zručnosti - moderný predajný proces
- inovatívny manažér predaja so strategickým myslením, ktorý prináša svoju inovatívnosť a kreativitu do predaja produktu
- silná orientácia na výsledok, flexibilný, odolný stresu so schopnosťou reagovať a riešiť neočakávané zmeny a nové výzvy
- skúsenosti v oblasti obchodu, práce s ľuďmi - mentoring a koučing
- organizačné schopnosti, proaktivita, samostatnosť
- ovládanie IT nástrojov (Windows Office)
- znalosť AJ výhodou
- predchádzajúca skúsenosť v obchodnej sfére minimálne 3 roky
- vodičský preukaz B
- inovatívny manažér predaja so strategickým myslením, ktorý prináša svoju inovatívnosť a kreativitu do predaja produktu
- silná orientácia na výsledok, flexibilný, odolný stresu so schopnosťou reagovať a riešiť neočakávané zmeny a nové výzvy
- skúsenosti v oblasti obchodu, práce s ľuďmi - mentoring a koučing
- organizačné schopnosti, proaktivita, samostatnosť
- ovládanie IT nástrojov (Windows Office)
- znalosť AJ výhodou
- predchádzajúca skúsenosť v obchodnej sfére minimálne 3 roky
- vodičský preukaz B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Cieľom spoločnosti je prinášať zamestnávateľom optimálne riešenia v oblasti sociálnej politiky, motivačných, stimulačných a upevňovacích programov tak, aby boli prínosom pre zamestnávateľa i pre zamestnanca. Naše produkty slúžia v oblastiach stravovania, motivácie, služieb, školení, zdravotnej starostlivosti, sociálnej pomoci a voľnočasových aktivít napr. kultúry, zábavy, dovolenky či darčekov.
Spoločnosť Up Slovensko, s.r.o. (pôvodne Chèque Déjeuner), od roku 2021 premenovaná na Up Déjeuner, s. r. o., je samostatne pôsobiacou dcérou francúzskej spoločnosti, ktorá vznikla v roku 1964 a má zastúpenie v 26 krajinách sveta. Na Slovensku pôsobí od roku 1995.
Up Slovensko, s.r.o. v prvej polovici roku 2021 založila novú spoločnosť s názvom Up Déjeuner, s.r.o., ktorá sa názvom vracia k historickej oblasti podnikania - stravovacím poukážkam a kartám "Déjeuner". Tento dlho zvažovaný návrat ku koreňom je postavený na vysokej znalosti značky Déjeuner a jej zľudoveniu. Stravovacie poukážky a karty, ktoré nesú rovnaký názov, sa tešia veľkej popularite ako "dežoné" alebo "deženérky".
Svojimi neustále sa rozširujúcimi službami zjednodušuje systém stravovania, motivácie a odmeňovania zamestnancov malých i veľkých organizácií na území celého Slovenska.
Spoločnosť Up Slovensko, s.r.o. (pôvodne Chèque Déjeuner), od roku 2021 premenovaná na Up Déjeuner, s. r. o., je samostatne pôsobiacou dcérou francúzskej spoločnosti, ktorá vznikla v roku 1964 a má zastúpenie v 26 krajinách sveta. Na Slovensku pôsobí od roku 1995.
Up Slovensko, s.r.o. v prvej polovici roku 2021 založila novú spoločnosť s názvom Up Déjeuner, s.r.o., ktorá sa názvom vracia k historickej oblasti podnikania - stravovacím poukážkam a kartám "Déjeuner". Tento dlho zvažovaný návrat ku koreňom je postavený na vysokej znalosti značky Déjeuner a jej zľudoveniu. Stravovacie poukážky a karty, ktoré nesú rovnaký názov, sa tešia veľkej popularite ako "dežoné" alebo "deženérky".
Svojimi neustále sa rozširujúcimi službami zjednodušuje systém stravovania, motivácie a odmeňovania zamestnancov malých i veľkých organizácií na území celého Slovenska.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID:4312362Dátum zverejnenia:25.4.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Key account manager,Obchodný manažér,Obchodný zástupcaSpoločnosť:Up Slovensko, s. r. o.Základná zložka mzdy (brutto):1 800 EUR/mesiac