Performia s. r. o.

Personalista/Výkonný asistent majiteľa

Performia s. r. o.

Miesto práce
Bzince pod Javorinou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 400 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy od 1200,- € - do 1400,- € v závislosti od predchádzajúcich skúseností + mesačné osobné odmeny na základe dosiahnutého zisku spoločnosti

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• zabezpečenie bezproblémového chodu zverenej oblasti
• plánovanie a nábor nového personálu a spolupracovníkov (vrátane inzercie, organizovania výberových konaní a správy databázy uchádzačov)
• neskôr aj vstupné oboznamovanie nových spolupracovníkov s firmou a ich vstupné zaškolenie
• spoluvytváranie prípadných nových pracovných náplní jednotlivých pozícií
• poskytovanie odbornej podpory vedúcim pracovníkom v oblasti rozvoja využívania ľudských zdrojov
• aktívna externá aj interná komunikácia a koordinácia
• administratívne a organizačné práce pre majiteľa spoločnosti (zápisy z porád, sledovanie plnenia úloh, atď.)

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca s moderným know-how vo výbere zamestnancov a digitálnymi nástrojmi
• zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá neustále expanduje
• vďaka veľmi dobrým výsledkom možnosť neustáleho odborného aj osobnostného rastu, získavanie čoraz väčších kompetencií, rozširovanie pracovnej náplne a istá budúcnosť
• tvorivá pracovná pozícia - nie klasická administratívna práca
• priama podpora majiteľa vrátane vstupnej adaptácie
• pravidelná účasť na odborných tréningoch a seminároch v oblasti výberu zamestnancov, budovania tímu a manažmentu

Informácie o výberovom konaní

Ide o kumulovanú pozíciu, ktorá sa postupne pri ďalšej expanzii firmy môže postupne vyprofilovať skôr na oblasť personálu, budovanie tímu a prácu s ľudskými zdrojmi. Nie je to klasická práca personalistu. Hľadáme výraznú, schopnú a doteraz úspešnú osobnosť, ktorá už vo svojej predchádzajúcej práci dosiahla preukázateľné veľmi dobré výsledky, a ktorá je ochotná prevziať zodpovednosť za tak dôležitú oblasť, akou je výber zamestnancov a budovanie tímu.
Ste výrazná a samostatná osobnosť, ktorá túži po veľkých právomociach, má ochotu veľa sa učiť a tvrdo na sebe pracovať? Baví Vás práca s ľuďmi a chcete sa oboznámiť s novými prístupmi pri výberoch zamestnancov? Je pre Vás zaujímavé podieľať sa na rozvoji ľudského potenciálu, a tak pomôcť firme k väčšej expanzii? Viete si predstaviť zastávať kľúčovú pozíciu vo firme, ktorá má neustále veľké plány s rozvojom tímu?
Okrem toho budete "pravou rukou" majiteľa firmy, ktorej úlohou bude postupné odbremenenie svojho šéfa čo sa administratívnej a organizačnej časti práce týka.

Ak ste typ, ktorý je ochotný preberať čoraz väčšiu zodpovednosť a predovšetkým pomáhať svojmu šéfovi rovnako ako aj kolegom, tak je to výzva práve pre Vás. Dostanete priamu podporu majiteľa spoločnosti. Za predpokladu veľmi dobrých výsledkov existuje možnosť neustáleho rozširovania právomocí.
Nemusíte mať veľké skúsenosti s výberom zamestnancov. Všetko sa naučíte, pretože Vám budú poskytnuté kvalitné tréningy a školenia. Dôležitá je chuť venovať sa tejto oblasti a ochota neustále sa vzdelávať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Firma Wood Service bola založená v roku 2003 ako živnosť - výroba nábytku na mieru. Postupom času sa začala orientovať na sériovú výrobu. V roku 2009 sa pretransformovala na Wood Service Group, s.r.o. Zariaďuje kompletné spálne v bytoch, domoch, hoteloch či penziónoch.
Cieľom firmy je vyrábať kvalitné výrobky z nadštandardných materiálov pri zachovaní prijateľnej ceny. Najdôležitejším zameraním spoločnosti je maximálne a kvalitne uspokojiť potreby zákazníkov pri výrobe postelí a spálňového nábytku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Pozícia vhodná pre absolventa, avšak s preukázateľnými veľmi dobrými predchádzajúcimi výsledkami aj

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosti v personálnej (administratívno-legislatívnej oblasti) sú veľkou výhodou, nie však nutnou podmienkou
• schopnosť komunikovať s ľuďmi a organizovať
• kladný vzťah k PC
• ochota pomáhať majiteľovi spoločnosti a tímu vedúcich spolupracovníkov
• chuť nestále sa vzdelávať
• vysoké nasadenie
• vhodné aj pre absolventa, avšak len v prípade, že už počas štúdia dosiahol kandidát dobré výsledky aj v nejakej pracovnej činnosti administratívno-organizačného charakteru

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Exelect je obchodná značka spoločnosti Performia s.r.o. Sme konzultačno - poradenská firma, ktorá sa špecializuje na budovanie tímu. Nie sme personálna agentúra a ani nerobíme personálny leasing. Orientujeme sa predovšetkým na kvalitu dodávaných kandidátov. Robíme pre našich klientov výber, prípadne ďalšie výberové procesy a pomocou našich on - line nástrojov urýchľujeme a skvalitňujeme komunikáciu počas výberového procesu. Podľa výsledkov je kandidát doporučený klientovi. Konečné rozhodnutie o prijatí kandidáta urobí klient sám a takisto samostatne a priamo s ním podpisuje pracovnú zmluvu.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Veronika Bogárová
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:4312794Dátum zverejnenia:25.4.-=KONTAKT=-lokalita:Bzince pod JavorinouPozícia:HR asistent,PersonalistaSpoločnosť:Performia s. r. o.Základná zložka mzdy (brutto):1 200 EUR/mesiac

Počet videní: 20
Ponúkaná mzda: 1200 EUR
Inzerent:Performia s. r. o. [ ]
Zverejnené dňa:2022-04-25 (27 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trenčiansky kraj Nové Mesto nad Váhom
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.