LEXIKA s.r.o.

Front office manager / Customer service (prekladateľské služby)

LEXIKA s.r.o.

Miesto práce
Miletičova 21, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacNástupná mzda od 1 100 EUR/mesiac brutto + odmeny.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Komunikácia ti nerobí problém a vieš manažovať nie len iných, ale hlavne seba?

Na front office/recepciu hľadáme príjemnú osobu, ktorá si svoj deň nevie predstaviť bez kontaktu s ľuďmi.

Čo bude tvojou náplňou práce?
→ Komunikovať so zákazníkmi a prekladateľmi telefonicky, emailom, osobne, milo a s úsmevom.
→ Tlmočiť zákazníkom naše služby.
→ Prekladať vybavené projekty novými požiadavkami.

Aby všetko prebiehalo hladko obratko, na začiatku ti pomôžeme naučiť sa:
→ Jednoducho a rýchlo spracovať požiadavky našich zákazníkov.
→ Vysvetliť zákazníkom naše služby a postup vybavenia.
→ Pripraviť cenovú ponuku, spracovať objednávku a všetky drobnosti s tým súvisiace.
→ Kontaktovať našich prekladateľov a objednať u nich preklad, formálne ho skontrolovať a odovzdať zákazníkom.

Súčasťou tvojej práce tiež bude:
→ Kontrola dodržiavania dohodnutých termínov.
→ Práca v našom informačnom systéme.
→ Vedenie pokladne a základná fakturácia.
→ Ďalšie administratívne práce.
→ Podpora kolegov.

Pozícia je vhodná aj pre motivovaných absolventov.

Pracovná doba: 8.-=KONTAKT=-.00 hod.

Zamestnanecké výhody, benefity

→ Mladý pohodový kolektív.
→ Pracovisko v širšom centre (10 min peši od Trnavského mýta).
→ Stravné v hodnote 4,50 €/deň.
→ Kompletné technické vybavenie a práca v najmodernejších softvéroch.
→ Možnosť vzdelávania sa.
→ Podpora pri nástupe a dôkladné zaškolenie.
→ Motivačné ohodnotenie.
→ Teambuildingy.
→ Dobrá káva a čaj. :)

Informácie o výberovom konaní

Ak si myslíš, že sa k nám hodíš:
→ reaguj na náš inzerát (cez web profesia.sk),
→ prilož svoj životopis v SLOVENSKOM A ANGLICKOM jazyku.

Všetky poskytnuté informácie posúdime. Kontaktovať budeme iba vyhovujúcich kandidátov. Za pochopenie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

lingvistické, obchodné, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Windows - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ako nás presvedčíš, že chceme práve Teba?

Vieš dobre komunikovať
Keďže pracujeme s jazykmi, pomáhaš nám svojou peknou hovorenou aj písanou slovenčinou na úrovni rodeného hovoriaceho reprezentovať naše služby.

English language
You are able to express yourself in good spoken and written English.

Vieš to s ľuďmi
V práci si denne osobne, e-mailom a telefonicky v kontakte s našimi zákazníkmi a partnermi, ktorým vieš jednoducho vysvetliť aj zložitejšie informácie.

S úsmevom odoláš stresu
Dokážeš si aj v zložitejších situáciách zachovať chladnú hlavu a s úsmevom komunikovať. Svoje úlohy a povinnosti aj pod časovým tlakom splníš precízne a spoľahlivo.

Šikovne ovládaš prácu s počítačom
Nehľadáme programátora, ale predpokladáš správne, v práci využiješ viac MS Word, Excel či Outlook ako Facebook alebo Instagram. Znamená to tiež, že neblúdiš myšou po obrazovke, ak chceš zmeniť nastavenia tlačiarne, uložiť súbory na disk, či naformátovať dokument vo Worde.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme prekladateľská spoločnosť so zameraním na odborné preklady a profesionálne tlmočenie a tiež:
- tím mladých ľudí s chuťou dosahovať dobré výsledky,
- jednou z najväčších prekladateľských spoločností v SR,
- kolektív s priateľskou atmosférou.

Aké sú naše hodnoty?
Pozeráme sa na svet očami našich klientov, aby s našimi prekladmi a tlmočením získali čo najvyššiu hodnotu.

Pracovitosť a tímová práca nie sú pre nás len prázdnymi slovami do firemnej prezentácie. Navzájom si pomáhame, vieme spolu zamakať, ale aj dobre si oddýchnuť.

Integrita a dlhodobá udržateľnosť vzťahov so všetkými našimi partnermi sú pre nás dôležitejšie ako rýchly zisk, ľahké riešenia alebo vopred istá výhra v tendri.

Sme aktívnym členom Asociácie prekladateľských spoločností SR a medzinárodnej organizácie Globalization and Localization Association. Náš systém riadenia kvality je certifikovaný v zmysle normy ISO 9001 a texty prekladáme v zmysle ISO 17 100.

Pracovné prostredie
Náš office sa nachádza v širšom centre mesta s výbornou dostupnosťou individuálnou aj hromadnou dopravou. Máme moderne vybavené pracoviská so všetkým potrebným technickým zázemím.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Simona Pralovska
E-mail:poslať životopis
ID:4321914Dátum zverejnenia:5.5.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Account manager,Office manager,Projektový manažér,Recepčná,Špecialista podpory zákazníkovSpoločnosť:LEXIKA s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):1 100 EUR/mesiac

Počet videní: 6
Ponúkaná mzda: 1000 EUR
Inzerent:LEXIKA s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2022-05-05 (16 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.