Společnost KomTeS Chrudim s.r.o. byla založena v roce 2001. Hlavní specializací firmy je prodej a implementace systému Webdispečink, tedy sledování vozidel pomocí GPS, a následné zpracování dat v elektronické podobě jako je vizualizace nad mapami, evidence jízd v elektronických knihách, měření spotřeby pohoných hmot a propojení dat s dalšími informačními systémy. Webdispečink se za posledních 15 let stal jedním z nejlepších a nejrozšířenějších produktů v České republice. V roce 2021 se společnost KomTeS stala součástí skupiny Eurowag.Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme človeka, ktorý zapadne do nášho mladého kolektívu.
Tvoja pracovná náplň sa bude skladať z nasledovných činností:
Zamestnanecké výhody, benefity
Informácie o výberovom konaní
Kvôli časovej náročnosti a vyťaženiu budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí nás nejakým spôsobom zaujali.
K životopisu prosím prilož foto, aby sme Ťa vedeli po pohovore lepšie identifikovať
Znalosť informačného systému ABRA, vodičský preukaz a ovládanie strojopisu výhodou, ale nie podmienkou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak si precízna, samostatná, komunikatívna, spoľahlivá, časovo flexibilná osoba a naviac dokážeš občas pracovať pod tlakom, vieš a záleží Ti na tom, aby si dotiahlal zverenú prácu do konca, si pre nás tým pravým adeptom.
Tvoj osobný kredit zdvihne aj výborná znalosť slovenskej gramatiky a ak ovládaš aj anglický jazyk, si pre nás dokonalým adeptom.
Odpovědět
Administratíva + Back Office
W.A.G. payment solutions, a.s.
Místo práce
Piešťany, Piešťany, Slovenská republikaDruh pracovního poměru
plný úvazekMzdové podmínky (brutto)
800 - 1 000 EUR/měsícHľadáme človeka, ktorý zapadne do nášho mladého kolektívu.
Tvoja pracovná náplň sa bude skladať z nasledovných činností:
- telefonická a mailová komunikácia so zákazníkmi na bežnej úrovni
- vypracovanie obchodných ponúk a objednávok k spokojnosti zákazníka
- pripravovanie zmlúv - naučíme Ťa online onboarding a iné špeciality
- vypracovanie podkladov v MS Office - zdokonalíme Ťa v exceli
- fakturácia podľa podkladov technického oddelenia nie je nikdy jednotvárna
- skladové hospodárstvo a správna tvorba DL budú dôležitou súčasťou tvojho pracovného dňa
- prepis pracovných listov do systému je príjemným oddychom popri všetkej práci
- evidencia pošty a odosielanie dopisov k takejto pozícii neodmysliteľne patria
- spracovávanie dokumentácie podľa potreby a pokynov nadriadeného
- ostatné administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v napredujúcej firme a v mladom kolektíve
- možnosť osobného rozvoja
- pravidelné prehodnocovanie mzdy
- firemný telefón
- oboznámenie so systémom sledovania vozidiel
- elektronické stravenky
- po zapracovaní platový postup
- možnosť časovej flexibility
- výuka AJ vo firme
- možnosť využiť jazykové kurzy cez vzdelávací portál Preply vo výške 550 €
- po úspešnom ukončení skúšobnej doby ťa navyše bude čakať Benefit Plus vo výške až 600 €/rok
Informácie o výberovom konaní
Kvôli časovej náročnosti a vyťaženiu budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí nás nejakým spôsobom zaujali.
K životopisu prosím prilož foto, aby sme Ťa vedeli po pohovore lepšie identifikovať
Znalosť informačného systému ABRA, vodičský preukaz a ovládanie strojopisu výhodou, ale nie podmienkou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak si precízna, samostatná, komunikatívna, spoľahlivá, časovo flexibilná osoba a naviac dokážeš občas pracovať pod tlakom, vieš a záleží Ti na tom, aby si dotiahlal zverenú prácu do konca, si pre nás tým pravým adeptom.
Tvoj osobný kredit zdvihne aj výborná znalosť slovenskej gramatiky a ak ovládaš aj anglický jazyk, si pre nás dokonalým adeptom.
Kontakt
Odpovědět
ID:4322140Dátum zverejnenia:5.5.-=KONTAKT=-lokalita:PiešťanyPozícia:Administrativní pracovník, referentSpoločnosť:W.A.G. payment solutions, a.s.Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.Základná zložka mzdy (brutto):800 EUR/měsíc