TESCO STORES SR, a.s.

Manažér/ka vystavovania - zástup počas MD/RD

Miesto práce
Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 380 EUR/mesiacod 1380 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TESCO STORES SR, a.s. vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 154 obchodov rôznych formátov - hypermarkety, supermarkety a expresy, pričom ďalších 14 obchodov funguje pod franšízovým konceptom Žabka. Na Slovensku prevádzkuje 3 distribučné centrá v Beckove, Gáni a v Prešove, 5 obchodných centier a 18 čerpacích staníc. So svojimi 9 000 zamestnancami je Tesco jedným z najväčších súkromných zamestnávateľov na Slovensku. Značka Tesco sa spája s inováciami v oblasti maloobchodu vrátane najväčšej donáškovej služby potravín Tesco Online nákupy, služby rýchleho nákupu Scan&Shop, odevnej značky F&F či operátorom Tesco Mobile. Je lídrom v boji proti plytvaniu potravinami a zároveň aj jedným z lídrov spoločenskej zodpovednosti, ktorý realizuje projekty ako Potravinová zbierka pre ľudí v núdzi, grantový program Vy rozhodujete, my pomáhame či pracuje na zmene obalov vlastnej značky tak, aby boli všetky recyklovateľné alebo opakovane použiteľné.
Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ -=KONTAKT=-víťaz v kategórii Obchod a služby
• Via Bona Slovakia -=KONTAKT=-ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti
• Najdôveryhodnejšia značka -=KONTAKT=-ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Nebankové spotrebiteľské úvery,
Predajcovia potravín, Privátne značky
• Comenius EduMedia Award - ocenenie v kategórii Média a vzdelávanie dospelých.

Aká bude vaša práca u nás?

- Viesť a koučovať tím špecialistov vystavovania tak, aby doručovali čo najlepšie plánogramy alebo podklady na merchandising pre prevádzky, v súlade s aktuálnymi pravidlami pre vystavovanie
- Riadenie tímu s cieľom doručovať KPIs, tak aby každý plánogram minimalizoval zásoby a maximalizoval predaje, za pomoci dodržania správnej kapacity regálu
- Zaistenie, aby každý plánogram zodpovedal rozhodovaciemu stromu zákazníka a bol v súlade so stratégiou pre danú kategóriu produktov
- Trénovanie tímu na poskytovanie správneho merchandisingu pre kľúčové produkty (Starlines, Tesco produkty) tak, aby bol v súlade so stratégiou spoločnosti
- Riadenie 3D merchandisingu pre PGR's a príprava na 3D sign off, zúčastňovanie sa na príprave schvaľovacích dokumentov a komunikácie pre prevádzky.
- Kontrola a schvaľovanie všetkých plánogramov, ktoré budú spustené pre zaistenie správneho nasadenia už od začiatku
- Kontrola relevantnosti zmien sortimentu v esenciálnych radoch produktov a poskytovanie spätnej väzby
- Zabezpečenie publikovanie každého plánogramu na čas
- Riadenie systému a platnosti dát podľa nášho systému/ nastavených štandardov
- Podpora NWT stretnutí, príprava vstupov a rozdelenie ďalších krokov v rámic tímu, v prípade potreby podnikanie pádnych krokov a rozhodnutí
- Podpora ďalších oddelení poskytovaním potrebných detailov podľa požiadaviek a proaktívnou účasťou na projektoch
- Návštevami našich prevádzok i konkurencie vyhľadávanie príležitostí na zlepšenie a proaktívne riadenie agendy a krokov na ďalšie vylepšenia

Prečo u nás budete pracovať radi?

• Zamestnanecká karta s 10% zľavou na nákupy v Tesco a Clubcard body navyše
• Systém Cafeteria, ktorý umožní zvoliť si benefity podľa vlastných preferencií
• Široká škála benefitov zameraných na podporu rodiny
• Flexibilný pracovný čas a možnosť pracovať z domu
• Bezplatné právne, finančné a psychologické poradenstvo
• Finančná odmena pri pracovnom výročí až do výšky 500 €
• Podpora diverzity a inklúzie - vytvárame inkluzívne pracovné prostredie, tak aby sa u nás cítil každý vítaný
• Pracovné voľno navyše pri významných životných udalostiach (svadba, sťahovanie, sprevádzanie prváčika v prvý školský deň, atď.)
• Sezónne zľavy v našich obchodoch
• Multisport karta
• Príspevok na stravu v hodnote nad rámec zákona, s možnosťou výberu formy vyplácania, či už dobíjaním na stravovaciu kartu alebo príspevkom do mzdy
• Odmena za odporučenie kandidáta
• Darček pri narodení dieťaťa
• Firemné aktivity (vianočný večierok, športové hry, program Buď fit na podporu zdravého životného štýlu, atď.)
• Zľavy u vybraných partnerov v našich nájomných zónach
• Priestor pre kariérny rast a rozvoj
• Moderné a priateľské pracovné prostredie

Bez čoho sa nezaobídete?

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Správa databázy - Pokročilý
Zodpovednosť - Pokročilý
Časový manažment - Pokročilý
Dôraz na detaily - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

vzdelanie
- Anglický jazyk - základná úroveň A2
- Spracovávanie dát
- Technické zručnosti
- Časový manažment
- Orientácia na detail
- Skúsensoť s Merchandisingom alebo nákupom, predajom je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Začalová
E-mail:poslať životopis
ID:4322171Dátum zverejnenia:5.5.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Brand manager,Produktový manažér,Vedúci nákupuSpoločnosť:TESCO STORES SR, a.s.Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.Základná zložka mzdy (brutto):1 380 EUR/mesiac

Počet videní: 9
Ponúkaná mzda: 1380 EUR
Inzerent:TESCO STORES SR, a.s. [ ]
Zverejnené dňa:2022-05-05 (24 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.