Špecialista kontroly faktúr
Miesto práce
, BratislavaDruh pracovného pomeru
plný úväzokTermín nástupu
ASAPMzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacFinálna mzda závisí od skúseností uchádzača a bude odkonzultovaná na pohovore.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš dobré komunikačné schopnosti a pozornosť na detail ? Hľadáme práve teba !
Tvojou úlohou bude:
- validácia a kontrola dodávateľských faktúr
- kontrola správneho vystavenia faktúry
- procesovanie platieb od klienta
- podpora technického oddelenia počas vyťažených období
- riešenie požiadaviek dodávateľov, klientov a manažmentu
- plnenie požiadaviek a nariadení manažéra
Tvojou úlohou bude:
- validácia a kontrola dodávateľských faktúr
- kontrola správneho vystavenia faktúry
- procesovanie platieb od klienta
- podpora technického oddelenia počas vyťažených období
- riešenie požiadaviek dodávateľov, klientov a manažmentu
- plnenie požiadaviek a nariadení manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona pre všetkých
- 4 dni sick day/ rok
- možnosť práce na HO (hybridný režim)
- stravné v hodnote 4€/deň
- zmluva na dobu neurčitú po skúšobnej dobe
- 4 dni sick day/ rok
- možnosť práce na HO (hybridný režim)
- stravné v hodnote 4€/deň
- zmluva na dobu neurčitú po skúšobnej dobe
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Klient so sídlom v Bratislave.
Klient so sídlom v Bratislave.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)aAnglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- anglický a holandský jazyk na úrovni (minimálne) B2
- znalosť práce s PC a MS Office na užívateľskej úrovni
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- príjemné vystupovanie
- trpezlivosť, zodpovednosť
Informácie o výberovom procese
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID:4322180Dátum zverejnenia:5.5.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Controller,Fakturant,Klientský pracovník,Špecialista fakturácie a platiebSpoločnosť:ADECCO Slovakia, s. r. o.Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.Základná zložka mzdy (brutto):1 300 EUR/mesiac