SunSet Blvd. s.r.o.

Administratívny referent

SunSet Blvd. s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úspešná medzinárodná spoločnosť SUNSET hľadá do svojho tímu novú posilu - Administratívny referent.

Čo bude náplňou Vašej práce?
- Vyhotovovanie pracovno-právnych dokumentov pri nástupe nových zamestnancov
- Spracovanie nástupov a výstupov nových pridelených zamestnancov
- Evidencia, aktualizácia a archivácia zamestnaneckej dokumentácie
- Prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do príslušných poisťovní
- Spracovanie dokladov (OČR, PN)
- Zodpovednosť za súlad vyúčtovaní cestovných výdavkov s vnútornou smernicou spoločnosti
- Ad hoc účtovníctvo a administratívne práce v rámci personálnej agendy zamestnancov

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v medzinárodnej spoločnosti
- Možnosť odborného rastu
- Možnosť sebarealizácie

Informácie o výberovom konaní

Životopis nám prosím zasielajte na:
[email protected]

Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú zadané podmienky.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

27.5.2022(ostávajú ešte 4 dni)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Sme stabilná a medzinárodne pôsobiaca spoločnosť s dlhoročnou tradíciou, ktorá sa špecializuje na zabezpečenie plnohodnotnej starostlivosti o seniorov v rámci celej Európy.
Starostlivosť pre klientov zabezpečujeme v ich domácom prostredí a zároveň ponúkame zmysluplnú prácu pre opatrovateľky zo šiestich krajín Európskej únie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické zameranie

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Samostatnosť
Spoľahlivosť
Zodpovedný a pozitívny prístup k práci
Požadované vzdelanie ekonomického zamerania
Skúsenosti so mzdovým softvérom SOFTIP výhodou
Znalosť nemeckého jazyka na úrovni B1 - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V spoločnosti SUNSET sa zaoberáme poskytovaním personálnych služieb už od roku 1998. Vzhľadom na naše úspešné pôsobenie na slovenskom trhu, sme od roku 2004 rozšírili pôsobnosť aj do zahraničia. Od roku 2005 sa špecializujeme na poskytovanie opatrovateľskej služby v nemecky hovoriacich krajinách. Našim cieľom je stať sa globálnou renomovanou agentúrou špecializujúcou sa na opatrovateľské služby s dôrazom na vysokú kvalitu poskytovaných služieb a maximálnu spokojnosť našich zákazníkov a zamestnancov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Andrea Gráciková
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:4329231Dátum zverejnenia:13.5.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referentSpoločnosť:SunSet Blvd. s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):1 300 EUR/mesiac

Počet videní: 17
Ponúkaná mzda: 1300 EUR
Inzerent:SunSet Blvd. s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2022-05-13 (16 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.