Copytrend, s. r. o.

Obchodný referent / administratívny pracovník

Copytrend, s.r.o

Miesto práce
Bratislava II, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.06.2022
Mzdové podmienky (brutto)
650 EUR/mesiac-=KONTAKT=-EUR/mesiac - variabilná zložka 0-550€, *platové ohodnotenie môže byť aj vyššie v závislosti od kvalifikácie a skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• aktívy predajný rozhovor / ponuka služieb B2B klientom,
• telefonická komunikácia s B2B klientmi za účelom dohodnutia obchodného stretnutia - základné poskytovanie informácii o službe a priebehu stretnutia
• spracovanie došlých mailov klientov, ktorí prejavili záujem o naše služby
• spracovanie požiadaviek klientov, ktorí reagovali na základe reklamnej kampane,
• spracovanie kampaňových hovorov,
• starostlivosť o existujúcich B2B klientov telefonicky alebo e-mailom
• budovanie a rozvíjanie dobrých vzťahov s B2B klientmi
• spracovanie realizovaného hovoru do interného systému

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchod

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- prax v oblasti obchodu

- dobré vyjednávacie, prezentačné zručnosti
- schopnosť viesť obchodné jednania
- schopnosť identifikovať potreby zákazníka
- schopnosť budovať formálno-neformálne vzťahy so zákazníkmi

- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom a konštruktívne riešiť viaceré úlohy (projekty naraz)
- strojopis - pokročilý

- veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
- iniciatíva a proaktívny prístup
- orientácia na trh a zákazníka
- časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- vhodná miera empatie ale i asertivity
- pozitívne myslenie
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Copytrend, s.r.o. je lídrom v sektore ohodnocovania nehnuteľností, hnuteľného majetku a podnikov.

Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.

Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.

Kontakt

Kontaktná osoba: Personálne oddelenie EP
E-mail:poslať životopis
ID:4329418Dátum zverejnenia:14.5.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Obchodný referent,Špecialista podpory zákazníkov,Telefonický operátor,Telemarketingový pracovníkSpoločnosť:Copytrend, s.r.oZákladná zložka mzdy (brutto):650 EUR/mesiac

Počet videní: 22
Ponúkaná mzda: 650 EUR
Inzerent:Copytrend, s. r. o. [ ]
Zverejnené dňa:2022-05-14 (15 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava Z domu / Remote
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.