ADECCO Slovakia, s. r. o.

Komunikuješ v anglickom jazyku, chceš pracovať z domu a dobre si zarobiť? Pridaj sa k nám a poď pracovať ako helpdesk operátor.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 220 EUR/mesiac+ bonusy za výkon a nočné odpracované hodiny cca 400-500 EUR/mesiac
Priemerná mesačná mzda na pozícii vrátane odmien (brutto)
1600

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak nemáte radi ranné vstávanie, baví Vás komunikácia v angličtine a ste technický typ, pridajte sa k nám staňte sa zamestnancom v stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Ak máte úroveň angličtiny B2 a viac, ste flexibilný a neprekáža Vám práca z domu, potom je pre Vás táto práca ako stvorená. Pridajte sa do teamu technickej podpory zákazníkov pre americký trh.

Ak Vás ponuka zaujala pošlite nám prosím svoj životopis.

Dostanete detailné školenie, ktoré bude prvé 3 týždne virtuálne, neskôr bude prebiehať 2 mesiace na pobočke v Bratislave - to, či po uplynutí skúšobnej doby bude Vaše ďalšie pracovné zaradenie v kancelárií alebo formou home office, bude závisieť od výkonu a sebestačnosti pri výkone práce, od pandemickej situácie a od pokynov od nadriadených.

Vaša práca bude spočívať najmä v:

- každodenná komunikácia so zákazníkmi v anglickom jazyku
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
  • dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka
  • flexibilita (práca na zmeny)
  • odolnosť voči stresu
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Adecco Slovakia s.r.o. is a leader in providing tailor-made personnel services.
The quality of our services reflects a thorough knowledge of the market and a deep understanding of the needs of our clients. We have been gathering experience and knowledge for 50 years and implementing modern techniques and methods of work.
We design new solutions for our clients to increase the efficiency and cost effectiveness of human resources processes.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Nina Miskovicova
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:4329470Dátum zverejnenia:14.5.-=KONTAKT=-lokalita:Práca z domuPozícia:Administratívny pracovník, referent,Helpdesk operátor,Klientský pracovník,Špecialista podpory zákazníkov,Telefonický operátorSpoločnosť:ADECCO Slovakia, s. r. o.Základná zložka mzdy (brutto):1 220 EUR/mesiac

Počet videní: 206
Ponúkaná mzda: 1220 EUR
Inzerent:ADECCO Slovakia, s. r. o. [ ]
Zverejnené dňa:2022-05-14 (5 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Banskobystrický kraj Košický kraj Nitriansky kraj Prešovský kraj Trenčiansky kraj Trnavský kraj Žilinský kraj Bratislava Žilina Banská Bystrica Banská Štiavnica Košice Komárno Levoča Michalovce Martin Nitra Prešov Rožňava Trenčín Trnava Z domu / Remote
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.