Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

CX/UX špecialista

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacOd 2.000 EUR brutto/ Výsledná mzda je konkurencieschopná súkromnému sektoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu s názvom BRISK (Behaviorálny výskum a inovácie Slovensko), zodpovedného za akceleráciu používateľskej kvality digitálnych služieb štátu, hľadáme šikovného CX/UX špecialistu.

Tím vznikol pred 3 rokmi a našim poslaním je prinášať do verejnej správy behaviorálne inovácie. Sme akcelerátorom používateľskej kvality služieb a webov štátnej správy, sme poradným orgánom pre ministerstvá a partnerov.

Pracujeme na projektoch: Zjednodušenie zákazníckych ciest Životných situácií pre občanov a podnikateľov, Zjednotenie dizajnu štátnych služieb (Podpora aplikácie a rozvoj jednotného dizajn systému IDSK), slovensko.sk 2.0, korona.gov.sk, podpora aplikácie prvej "UX" vyhlášky (Vyhláška 547/2021 Z. z. o elektronizácii agendy verejnej správy).
Okrem toho školíme zamestnancov verejnej správy a organizujeme odborné konferencie (BIS-=KONTAKT=-). Stretávame sa s množstvom inšpiratívnych a kompetentných ľudí. Nechýba nám nadšenie pre prácu, ktorej výstupy majú skutočný potenciál zlepšiť elektronické služby na Slovensku. Sila nášho tímu vychádza zvnútra. Budujeme priateľské a inšpiratívne prostredie, v ktorom spoločne rastieme a navzájom sa podporujeme.

Pridaj sa k nám a pomôž nám nastaviť a riadiť zber spätnej väzby od používateľov a testovať a rozvíjať digitálne služby štátu.

Informácie o aktivitách tímu BRISK: https://www.lepsiesluzby.digital/. Hlavná stránka IDSK: https://idsk.gov.sk/.

Tvojou hlavnou úlohou bude:
• mapovanie zákazníckych ciest z dostupných zdrojov (mapovanie as-is stavu),
• overenie mapovania prostredníctvom biznis vlastníkov (ministerstvá, orgány štátnej správy),
• analyzovanie a spracovanie získaných zistení, prezentovanie výsledkov mapovania rôznym tímom,
• hľadanie a navrhovanie nových riešení na základe získaných zistení s cieľom zlepšenia používateľskej skúsenosti občana a podnikateľa v oblasti CX a UX,
• analýza zmien (zbieranie podnetov možného dopadu navrhovaných zmien na jednotlivé vrstvy - legislatívna, informačná, používateľská),
• participácia na prieskumoch s používateľmi,
• participácia pri vytváraní prototypov,
• používateľské testovanie a vyhodnocovanie,
• návrh to-be stavu zákazníckej cesty,
• participácia pri návrhu vizualizácie zmien dizajnu (návrh textácií, dizajnu, informačnej architektúry a pod.),
• dohľad nad zavádzaním zmien, podpora pri implementácií vrátane reportingu stavu aplikácie navrhnutých zmien,
• validácia zavedených zmien do praxe, zabezpečenie kontinuálneho rozvoja a jeho podpora.

Dočasná štátna služba.

Zamestnanecké výhody, benefity

• pružný pracovný čas,
• príspevok na stravovanie,
• príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia,
• motivačné finančné ohodnotenie,
• možnosti vzdelávania,
• 5 dní dovolenky navyše,
• možnosť pracovať z domu,
• príjemné pracovné prostredie a kolektív,
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám, prosím, svoje CV spolu s motivačným listom.

Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní kandidáti.
Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

9.7.2022(ostáva ešte 15 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosti s mapovaním používateľskej cesty a UX,
• skúsenosti s tvorbou používateľskej cesty, informačnej architektúry (služby/stránky),
• používanie software Figma vítané,
• skúsenosti s prototypovaním navrhovaného riešenia vítané,
• analytické, koncepčné a strategické myslenie,
• dobré komunikačné zručnosti,
• svedomitosť a spoľahlivosť,
• schopnosť tímovej spolupráce.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky je ústredným orgánom štátnej správy pre:
• riadenie, koordináciu a dohľad nad využívaním finančných prostriedkov z fondov Európskej únie,
• oblasť informatizácie spoločnosti,
• oblasť investícií,
• oblasť regionálneho rozvoja.

V oblasti informatizácie spoločnosti MIRRI zabezpečuje centrálne riadenie informatizácie spoločnosti a tvorbu politiky jednotného digitálneho trhu, rozhodovanie o využívaní finančných zdrojov vo verejnej správe pre informačné technológie, centrálnu architektúru integrovaného informačného systému verejnej správy a koordináciu plnenia úloh v oblasti informatizácie spoločnosti.

V oblasti investícií MIRRI zabezpečuje strategické plánovanie a strategické projektové riadenie vrátane vypracovania národného strategického investičného rámca, ako aj koordináciu investičných projektov určených vládou SR.

V oblasti riadenia, koordinácie a dohľadu nad využívaním finančných prostriedkov z eurofondov MIRRI koordinuje dodržiavanie Partnerskej dohody na roky 2014 až 2020, rozhoduje o záväzných plánoch a krízovom riadení operačných programov a zabezpečuje presadzovanie strategických cieľov Slovenska v oblasti poskytovania financií z eurofondov.

V oblasti regionálneho rozvoja MIRRI podporuje činnosť okresných rozvojových centier, schvaľuje a poskytuje vládou schválené dotácie a regionálne príspevky na projekty samospráv v najmenej rozvinutých okresoch a vyhodnocuje plnenie akčných plánov v spolupráci s miestnymi úradmi.

MIRRI plní aj úlohy spojené s odborným, organizačným a technickým zabezpečovaním činnosti podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Viera Hainzl
E-mail:poslať životopis
ID:4350715Dátum zverejnenia:9.6.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:User Experience ExpertSpoločnosť:Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republikyZákladná zložka mzdy (brutto):2 000 EUR/mesiac

Počet videní: 2
Ponúkaná mzda: 2000 EUR
Inzerent:Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Zverejnené dňa:2022-06-09 (19 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.