Odborný/á referent/ka správy verejných priestranstiev (agenda odpadového hospodárstva)
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Miesto práce
Ulica Ondreja Štefanka, Petržalka
Ulica Ondreja Štefanka, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď / dohodou
ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacna základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
1 100 EUR/mesiacna základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Pracovať budete zväčša v priestoroch sídla petržalskej údržby na Ulici Ondreja Štefanka 6. Spolu s ostatnými kolegami z referátu administratívnej a rozpočtovej agendy oddelenia správy verejných priestranstiev budete zabezpečovať potrebné papierovačky spojené s údržbou a denno-denným chodom Zberného dvora Petržalka. Hlavnou činnosťou vašej pracovnej náplne bude zabezpečenie tejto agendy v rámci odpadového hospodárstva. Všetky administratívne činnosti budú veľmi úzko spojené s prácou kolegov z petržalskej údržby, a teda aj so zlepšovaním života v našej mestskej časti. Pozitívne výsledky vašej práce tak bude naozaj vidno v teréne a na konci pracovného dňa budete mať dobrý pocit, že aj vy prispievate ku kvalitnejšiemu životu v Petržalke.
- Orientujete sa v problematike odpadového hospodárstva?
- Máte ekologické myslenie a radi dáte veciam druhú šancu?
- Máte radi praktické zadania týkajúce sa nákupu materiálu a prevádzky organizácií?
- Ste flexibilný/á a viete hľadať tvorivé riešenie problémov?
- Je pre Vás dôležitá hospodárnosť a racionálne nakladanie s verejnými prostriedkami?
- Máte skúsenosti s prípravou podkladov pre verejné obstarávanie alebo prieskumy trhu?
Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
- spracovanie dokumentácie odpadového hospodárstva v súlade s platnou legislatívou SR, najmä so zákonom o odpadoch a príslušných vykonávacích vyhlášok
- komunikácia s príslušnými orgánmi štátnej správy a samosprávy
- sledovanie aktuálnych právnych úprav v životnom prostredí a ich aplikovanie v praxi
- komunikácia s občanmi o prevzatí či odmietnutí komunálneho odpadu (Zberný dvor Petržalka)
- plánovanie činností Zberného dvora Petržalka (odvoz odpadov, výmena kontajnerov, atď.)
- koordinácia a organizácia práce zamestnancov Zberného dvora Petržalka
- príprava podkladov pre spracovanie účtovných dokladov (kontrola vážnych lístkov, faktúr, atď.)
- vykonávanie interných prieskumov trhu
- príprava podkladov k dochádzke kolegov
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Pracovať budete zväčša v priestoroch sídla petržalskej údržby na Ulici Ondreja Štefanka 6. Spolu s ostatnými kolegami z referátu administratívnej a rozpočtovej agendy oddelenia správy verejných priestranstiev budete zabezpečovať potrebné papierovačky spojené s údržbou a denno-denným chodom Zberného dvora Petržalka. Hlavnou činnosťou vašej pracovnej náplne bude zabezpečenie tejto agendy v rámci odpadového hospodárstva. Všetky administratívne činnosti budú veľmi úzko spojené s prácou kolegov z petržalskej údržby, a teda aj so zlepšovaním života v našej mestskej časti. Pozitívne výsledky vašej práce tak bude naozaj vidno v teréne a na konci pracovného dňa budete mať dobrý pocit, že aj vy prispievate ku kvalitnejšiemu životu v Petržalke.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky navyše
- služobný mobilný telefón aj na súkromné účely
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1 roku)
- dochádzkový bonus do výšky 70 Eur mesačne
- stabilná práca v prívetivom kolektíve
- potrebné školenia a kurzy
- teambuildingy s občerstvením
- samozrejme príspevok na stravovanie
Informácie o výberovom konaní
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 24. júna 2022 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail[email protected]V prípade záujmu môžete kontaktovať aj pani Mgr. Idu Brtáňovú na tel. čísle -=KONTAKT=-alebo e-maile[email protected]Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
- profesijný životopis
- certifikáty o kurzoch a školeniach (nepovinné)
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 24. júna 2022 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail[email protected]V prípade záujmu môžete kontaktovať aj pani Mgr. Idu Brtáňovú na tel. čísle -=KONTAKT=-alebo e-maile[email protected]Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať prax a skúsenosť s odpadovým hospodárstvom a skúsenosti s internými prieskumami trhu sú tiež vítané. Mali by mať komunikačné aj koordinačné zručnosti a zároveň aspoň stredoškolské vzdelanie s maturitou. Bez komplikácií by mali zvládať aj prácu so softvérom v rámci obehu dokladov a nástrojmi balíka Microsoft Office (Excel, Word, Outlook). Samozrejmosťou sú precíznosť, ústretovosť a dochvíľnosť nielen pri práci. A nezabudnite, ochota, chuť pracovať a kreativita nie sú u nás iba frázami.
K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- znalosť legislatívy odpadového hospodárstva
- práca s nástrojmi balíka MS Office - Excel, Word, Outlook, IS SAMO je výhodou
- vodičský preukaz skupiny B ako aj znalosť - cudzieho jazyka (anglický, nemecký) je výhodou
- záujem o rozširovanie vedomostí a zručností
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID:4351203Dátum zverejnenia:9.6.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Environmentalista,Odborný referentSpoločnosť:Mestská časť Bratislava-PetržalkaZákladná zložka mzdy (brutto):1 100 EUR/mesiac