Právnik - samostatný odborný referent v oddelení majetkových vzťahov
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Primaciálne námestie 1, Bratislava
plný úväzok
Dohodou
1 700 EUR/mesiac1 700 EUR/mes. - možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komplexná koordinácia prípravy zmlúv, rokovanie o ich podmienkach, vykonávanie opatrení smerujúcich k ich uzatvoreniu, zabezpečovanie ich podpisu zúčastnenými stranami, sledovanie dodržiavania zmluvných podmienok vrátane vykonávania opatrení na zabezpečenie ich dodržiavania a na odstránenie porušenia zmluvných povinností, právne zastupovanie hlavného mesta v správnych a súdnych konaniach na všetkých stupňoch, týkajúcich sa právnych vzťahov k nehnuteľnému majetku vrátane účasti na súdnych a správnych konaniach, vypracovanie materiálov na rokovania orgánov samosprávy hlavného mesta v určených termínoch a zodpovednosť za ich formálnu a obsahovú stránku, evidencia, prešetrenie a zodpovednosť za vybavovanie sťažností, vypracovanie vyjadrení k podnetom a pripomienkam občanov a iných právnych subjektov v rozsahu zvereného úseku, prešetrovanie vecného obsahu interpelácii poslancov, vypracovanie návrhu odpovedí, vrátane návrhov na riešenie, zodpovednosť za úplnosť podávaných informácií, vybavovanie žiadosti o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám, odborné spracovanie právnych analýz.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 - 3 %
- Možnosť profesijného a odborného rastu.
- Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- sociálna politika - príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
- možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
- Životopis.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Pracovná pozícia je zástup počas trvania MD/RD.
Žiadosť spolu s požadovanými prílohami doručte elektronicky najneskôr do 30.6.2022.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa, odbor - právo.
- Odborná prax minimálne 3 roky, prax v samospráve výhodou.
- Znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy v oblasti správy a nakladania s majetkom obce.
- Bezúhonnosť.
- Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné, koncepčné myslenie.
- Ovládanie PC na používateľskej úrovni.