Právnik
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiac
Od 2 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zabezpečovanie odbornej podpory právneho oddelenia a vedenie komplexnej právnej agendy zamestnávateľa,
- Vypracovanie stanovísk a analýz najmä v oblasti AML, FATCA/CRS, MIFID, GDPR, cenných papierov, kapitálového trhu, dohľadu nad finančným trhom, finančného sprostredkovania, spotrebiteľského práva,
- Vypracovávanie návrhov a obstarávanie dokumentov potrebných na realizáciu zmien zápisov o zamestnávateľovi v príslušných registroch,
- Tvorba, revízia a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácie a iných právnych dokumentov,
- Tvorba, revízia a pripomienkovanie vnútorných predpisov zamestnávateľa,
- Contract management,
- Zabezpečenie plnenia regulatórnych povinností,
- Vybavovanie korešpondencie a vedenie evidencie korešpondencie s NBS a ostatnými štátnymi orgánmi,
- Podpora pri vybavovaní sťažností klientov zamestnávateľa,
- Príprava a organizovania zasadaní orgánov zamestnávateľa, participácia na príprave materiálov a podkladov na rozhodovanie týchto orgánov,
- Monitorovanie a implementácia legislatívnych zmien na národnej a európskej úrovni,
- Zastupovanie zamestnávateľa pred súdmi, orgánmi činnými v trestnom konaní, NBS a inými autoritami na základe plnomocenstva,
- Komunikácia so zahraničnými obchodnými partnermi v anglickom jazyku,
- Komunikácia s externými dodávateľmi právnych služieb,
- Vykonávanie úloh a koordinovanie projektov zadaných nadriadeným,
- Zabezpečovanie a koordinácia "terms of business" agendy, príprava zmlúv, komunikácia s AML agentami a kolektovanie due dilligence dokumentov.
- Vypracovanie stanovísk a analýz najmä v oblasti AML, FATCA/CRS, MIFID, GDPR, cenných papierov, kapitálového trhu, dohľadu nad finančným trhom, finančného sprostredkovania, spotrebiteľského práva,
- Vypracovávanie návrhov a obstarávanie dokumentov potrebných na realizáciu zmien zápisov o zamestnávateľovi v príslušných registroch,
- Tvorba, revízia a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácie a iných právnych dokumentov,
- Tvorba, revízia a pripomienkovanie vnútorných predpisov zamestnávateľa,
- Contract management,
- Zabezpečenie plnenia regulatórnych povinností,
- Vybavovanie korešpondencie a vedenie evidencie korešpondencie s NBS a ostatnými štátnymi orgánmi,
- Podpora pri vybavovaní sťažností klientov zamestnávateľa,
- Príprava a organizovania zasadaní orgánov zamestnávateľa, participácia na príprave materiálov a podkladov na rozhodovanie týchto orgánov,
- Monitorovanie a implementácia legislatívnych zmien na národnej a európskej úrovni,
- Zastupovanie zamestnávateľa pred súdmi, orgánmi činnými v trestnom konaní, NBS a inými autoritami na základe plnomocenstva,
- Komunikácia so zahraničnými obchodnými partnermi v anglickom jazyku,
- Komunikácia s externými dodávateľmi právnych služieb,
- Vykonávanie úloh a koordinovanie projektov zadaných nadriadeným,
- Zabezpečovanie a koordinácia "terms of business" agendy, príprava zmlúv, komunikácia s AML agentami a kolektovanie due dilligence dokumentov.
Informácie o výberovom konaní
Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov, spĺňajúcich požiadavky nášho klienta.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
- Našim klientom je spoločnosť poskytujúca investičné služby.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)aAnglický jazyk - Pokročilý (C1)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské právnické vzdelanie
- Minimálne 3 roky praxe v oblasti financií, bankovníctva, poisťovníctva alebo investícií
- Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a koncepčné myslenie
- Aktívna znalosť anglického jazyka vrátane odbornej terminológie
- Minimálne 3 roky praxe v oblasti financií, bankovníctva, poisťovníctva alebo investícií
- Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a koncepčné myslenie
- Aktívna znalosť anglického jazyka vrátane odbornej terminológie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Kontakt
ID:4355969Dátum zverejnenia:15.6.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:PrávnikSpoločnosť:BALANCED HR s.r.o.Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.Základná zložka mzdy (brutto):2 000 EUR/mesiac