Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Vedúci oddelenia rozvoja projektového riadenia v rámci Projektovej kancelárii magistrátu

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac2 000 EUR/mes. - možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Riadenie centrálnej správy projektového portfólia vrátane procesov priorizácie a reportingu portfólia naprieč útvarmi magistrátu
    • Tvorba a rozvoj metód na implementáciu portfóliového manažmentu ako napr. portfóliové rozhovory s útvarmi, finančné plánovanie portfólia a pod.
  • Riadenia procesu inicializácie projektov a ich schvaľovania
    • Poradenstvo útvarov pri štartovaní nových projektov s cieľom skvalitnenia ich prípravy z pohľadu definovania cieľov, rozpočtu a termínov a zapojenia kľúčových stakeholderov pri rozbehu nových projektov
  • Spracovanie a adaptácia projektovej metodiky na základe medzinárodných štandardov pre procesy projektového riadenia na magistráte a zabezpečenie jej implementácie a governance naprieč útvarmi magistrátu
  • Tvorba a rozvoj metód finančného riadenia projektov s cieľom zvýšenia udržateľnosti projektového financovania, analýzy projektových rozpočtov vybraných projektov a governance tvorby projektových rozpočtov naprieč úradom
  • Sieťovanie projektových manažérov naprieč úradom a riadenie procesu výmeny skúseností medzi jednotlivými projektovými manažérmi a zdieľanie lessons learned z projektov
  • Riadenie kvalifikačných aktivít pre projektový manažment prispôsobených na projektovú metodiky magistrátu pre všetky relevantné cieľové skupiny
  • Zabezpečenie komplexnej podpory a asistencie pre projektové tímy najväčších projektov mesta
  • Vedenie zvereného útvaru z personálneho, odborného a finančného pohľadu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 - 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika - príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Stratégia rozvoja projektového riadenia na magistráte vo forme Powerpointovej prezentácie (max. 3 snímky max. 3 min.) - zaslať spolu s požadovanými materiálmi, prezentácia počas pohovoru.
  • Termín nástupu:

    Od 1. septembra 2022

    Poznámka:

    Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

    Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 29.6.2022.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, manažérske alebo technické zameranie

Prax na pozícii/v oblasti

Minimálne 5 rokov odbornej praxe, prax vo verejnej správe vítaná.Prax vo vedení ľudí.

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického, manažérskeho alebo technického zamerania.
  • Minimálne 5 rokov odbornej praxe, prax vo verejnej správe vítaná.
  • Prax vo vedení ľudí.
  • Skúsenosť s projektovým riadením a projektovým manažmentom.
  • Prezentačné a komunikačné schopnosti.
  • Bezúhonnosť.
  • Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint a s plánovacími nástrojmi (napr. MS Project, Teams, Planner)
  • Ovládanie minimálne jedného cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni. Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Poschová
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:4355980Dátum zverejnenia:15.6.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Brand manager,Finančný manažér,IT manager,Manažér kvality,Marketingový manažérSpoločnosť:Magistrát hlavného mesta SR BratislavyPracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.Základná zložka mzdy (brutto):2 000 EUR/mesiac

Počet videní: 12
Ponúkaná mzda: 2000 EUR
Inzerent:Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy [ ]
Zverejnené dňa:2022-06-15 (17 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.