KOLESZTERIN s.r.o.

Administratívny pracovník / Odborný pracovník

KOLESZTERIN s.r.o.

Miesto práce
Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- reprezentovanie firmy
- aktívna osobná, telefonická a e-mailová komunikácia s obchodnými partnermi a zákazníkmi
- vyhodnocovanie finančného plánu, analýza nákladov a príjmov, návrh a riešenie optimalizačných krokov
- aktívna a komplexná starostlivosť o zákazníkov
- spracovanie reportov pre obchodných partnerov
- aktívna spolupráca v tíme spoločnosti
Vybraní uchádzači prejdú naším interným zaškoľovacím procesom, kde predstavíme know-how našej firmy.

Zamestnanecké výhody, benefity

- bonusový systém za plnenie cieľov
- flexibilný život (flexibilná pracovná doba, práca z domu po zaškolení)
- mladý dynamický kolektív, ktorý inšpiruje a motivuje
- pozitívna a príjemná atmosféra v celom kolektíve, v prostredí pre realizáciu cieľov
- Inšpiratívne stretnutia s odborníkmi v danom sektore, ktoré sú benefitom na rozvoj osobného a kariérneho rastu.

Informácie o výberovom konaní

Otvárame jednu z našich pobočiek v meste Piešťany, kde je naším cieľom napredovať a vytvoriť kvalitný tím ľudí.

Našu spoločnosť reprezentujú odborníci, ktorí ku každému koho si vyberieme budú pristupovať individuálne.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Chuť sa učiť a vzdelávať
Cieľavedomosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Stabilná spoločnosť s dlhodobou tradíciou, pracujúca vo viacerých segmentoch,
v spolupráci s viacerými obchodnými partnermi. Našu spoločnosť tvoria odborníci, ktorí spolu pracujú na rozvoji a prinášajú zákazníkom najvhodnejšie riešenia. Vystihuje nás pozitívna atmosféra, kreativita a ochota pomôcť. Cieľom našej spoločnosti stále rásť a zlepšovať sa.
- administratívne služby
- sprostredkovateľská činnosť v oblasti služieb, obchodu
- činnosť podnikateľských, organizačných a ekonomických špecialistov
- reklamné a marketingové služby, prieskum trhu a verejnej mienky

Kontakt

Kontaktná osoba: Sabina Šišuláková
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:4356029Dátum zverejnenia:15.6.-=KONTAKT=-lokalita:PiešťanyPozícia:Administratívny pracovník, referent,Odborný referentSpoločnosť:KOLESZTERIN s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):1 000 EUR/mesiac

Počet videní: 85
Ponúkaná mzda: 1000 EUR
Inzerent:KOLESZTERIN s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2022-06-15 (12 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trnavský kraj Piešťany Z domu / Remote
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.