Neumann Consulting s.r.o.

HR Generalist

Neumann Consulting s. r. o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 - 2 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pozíciu *HR Generalist* obsadzujeme pre nášho klienta, medzinárodne pôsobiacu, technologickú spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti automatizácie a elektro riešení, ktorými prispieva k dosiahnutiu efektivity a trvalej udržateľnosti.
HR tím spoločnosti má aktuálne 4 členov.
Hľadáme kandidáta, ktorý bude zastrešovať tento okruh tém:

- Comp&Ben
- Learning- komplexné zastrešenie learning hodin/ learning days u externých dodávateľov
- starostlivosť o zamestnancov počas celého pracovného cyklu
- komunikácia s externými partnermi pri prijímaní nových kolegov z 3. krajín
- Emloyer branding, resp. šírenie značky zamestnávateľa
- pozícia zahŕňa minimum práce okolo payroll agendy, max. práca s dátami, ktoré súvisia s navyšovaním miezd
- tvorba štatistík, reportov, aktívna práca s dátami, informáciami

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- skvelý tím kolegov
- HO
- 13. ty plat

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás pracovná pozícia? Zašlite nám svoj životopis v anglickom jazyku.
Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov, ktorí najviac spĺňajú kritériá stanovené našim klientom. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Elektrotechnický priemysel

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, ktorého radi predstavíme bližšie v úvodnom rozhovore.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ľudské zdroje/Obchodná administratíva/Psychológia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Oracle - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Ľudské zdroje

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne 5 rokov skúseností v rôznych HR oblastiach
- výborná znalosť AJ (min. B2)
- skúsenosti s riešením a vedením zložitých tém alebo HR projektov
- dobré komunikačné, organizačné a plánovacie schopnosti
- pozitívny vzťah k technológiám
- skúsenosti v oblastiach comp&ben a vzdelávanie
- pozitívny vzťah k písaniu článkov a príspevkov na rôzne HR témy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.

V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.

Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Pavlína Pallerová
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:4366278Dátum zverejnenia:20.7.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:HR Business Partner,HR generalist,HR Koordinátor,Personalista,Personálny manažérSpoločnosť:Neumann Consulting s. r. o.Základná zložka mzdy (brutto):1 700 EUR/mesiac

Počet videní: 3
Ponúkaná mzda: 1700 EUR
Inzerent:Neumann Consulting s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2022-07-20 (24 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava Z domu / Remote
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.