Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Právnik /samostatný odborný referent/ oddelenia správy bytov

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac1.200,00 EUR/mes.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Komplexná agenda nájomných zmlúv k nájomným bytom.
  • Spracúvanie žiadostí o nájomný byt, príprava a spravovanie nájomných zmlúv, spolupráca pri príprave koncepčných materiálov v oblasti bytovej politiky mesta, komunikácia s nájomníkmi a žiadateľmi o pridelenie nájomného bytu.
  • Príprava stanovísk k podkladom týkajúcich sa agendy nájomného bývania.
  • Agenda reštituovaných bytov.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 - 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika - príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.

2. Životopis.

3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.

4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Poznámka:Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov.

Žiadosť spolu s požadovanými prílohami doručte elektronicky najneskôr do 22.09.2022.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

22.9.2022(ostávajú ešte 2 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

právnické zameranie

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa právnického zamerania.
  • Minimálne 2 roky odbornej praxe, prax vo verejnej správe vítaná. Vyžadujeme znalosť legislatívy verejnej správy, samosprávy, správneho konania.
  • Bezúhonnosť.
  • Ovládanie PC na používateľskej úrovni.
  • Ovládanie minimálne jedného cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Poschová
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:4414368Dátum zverejnenia:31.8.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,PrávnikSpoločnosť:Magistrát hlavného mesta SR BratislavyPracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.Základná zložka mzdy (brutto):1 200 EUR/mesiac

Počet videní: 61
Ponúkaná mzda: 1200 EUR
Inzerent:Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy [ ]
Zverejnené dňa:2022-08-31 (25 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.