MAXIMA POINT, s.r.o.

Customer care specialist

MAXIMA POINT, s.r.o. - personálne poradenstvo

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 400 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- mailová, telefonikácia komunikácia s dealermi, zákazníkmi
- starostlivosť o pridelenú skupinu dealerov
- zhromažďovanie podkladov potrebných k uzatvoreniu obchodných prípadov
- zodpovednosť za správnosť a aktualizáciu dát v systéme
- spracovanie zmien a dodatkov u existujúcich obchodných prípadov
- spracovanie pošty, archivácia zložiek
- organizácia jednotlivých procesov na oddelení

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej spoločnosti s tradíciou
- možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu
- nadštandardné zamestnanecké benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o tuto pozíciu nám prosím zašlite:
• profesný životopis v SLOVENSKOM jazyku
• do predmetu správy uvádzajte názov PRACOVNEJ POZÍCIE, na ktorú reagujete.

• • • Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail:[email protected]

• Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia

Naším klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti finančníctva (leasing a poisťovníctvo)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Prax na pozícii/v oblasti

zákaznícky servis - výhodou

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ/VŠ vzdelanie
- znalost práce s PC (MS Office)
- znalosť anlického jazyka na úrovni mierne pokročilý
- prax v poisťovníctve alebo leasingovej spoločnosti - výhodou
- prax v administratíve a samostatnosť podmienkou
- proaktívny prístup k práci + zákazníkom
- prax na podobnej pozícii výhodou
- komunikatívnosť, vzťah k práci zo zákazníkom
- zodpovednosť, precíznosť, odolnosť voči stresu
- organizačné schopnosti,
- flexibilita, schopnosť sa rýchlo učiť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

MAXIMA Point - personálne poradenstvo. Od roku 2002 pre našich klientov poskytujeme personálne poradenstvo pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov pre pozície stredného a vyššieho managementu.
Vďaka viac ako 19 ročným skúsenostiam sa výborne orientujeme na pracovnom trhu a neustále sledujeme zmeny a nové trendy na trhu práce. Sme schopní rýchlo reagovať na nové požiadavky klientov ale aj uchádzačov.

Našou snahou je ponúknuť čo najlepšie pracovné príležitosti kandidátom a zabezpečiť skutočne profesionálne služby našim klientom.

Bližšie informácie o spoločnosti na: www.maximapoint.sk.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Alexandra Pilo
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:
ID:4440997Dátum zverejnenia:14.11.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Asistent,Leasingový poradca,Špecialista podpory zákazníkov,Vedúci leasingového oddeleniaSpoločnosť:MAXIMA POINT, s.r.o. - personálne poradenstvoZákladná zložka mzdy (brutto):1 200 EUR/mesiac

Počet videní: 3
Ponúkaná mzda: 1200 EUR
Inzerent:MAXIMA POINT, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2022-11-14 (25 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.