Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť

Asistentka /Asistent Kancelárie Rady pre rozpočtovú zodpovednosť

Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť

Miesto práce
Mlynské nivy, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiacKonkrétna výška základnej mzdy bude stanovená v závislosti od skúseností a kvalít uchádzača. Možnosť bonusov vo výške aj viac ako 2 platov ak urobíte niečo významné.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavným poslaním je organizačné a administratívne zabezpečenie činnosti a celkového hladkého fungovania sekretariátu KRRZ a organizačné a administratívne zabezpečenie činností členov Rady pre rozpočtovú zodpovednosť

Náplňou práce na tejto pozícii budú:

Bežné kancelárske práce súvisiace s chodom sekretariátu RRZ a KRRZ najmä:

• Evidencia faktúr a účtovných dokladov (Vytváranie a udržiavanie efektívnej správy záznamov, finančných dokladov a dokumentov pre účtovné účely)
• Zabezpečenie služobných ciest pre členov RRZ, zamestnancov KRRZ vrátane ich vyúčtovania
• Evidencia dochádzky zamestnancov, administrácia  stravných lístkov (príspevkov na stravovanie )
• Asistovanie pri príprave dokumentov a publikácií KRRZ
• Komunikácia navonok s dodávateľmi, poskytovateľmi služieb a externými spolupracovníkmi KRRZ a RRZ
• Korešpondencia KRRZ a RRZ
• Spravovanie webovej stránky rrz.sk, tvorba jednoduchých podstránok a marketingových textov, aktualizácia údajov a dokumentov na internetovej stránke
• Komunikácia s medzinárodnými organizáciami (EÚ, OECD) a inými fiškálnymi radami
• Organizovanie medzinárodných konferencií, seminárov, stretnutí a tlačových konferencií, teambuildingov a iných interných podujatí

Zamestnanecké výhody, benefity

• Flexibilný pracovný čas (vr. možnosti homeoffice)
• Teambuildingové aktivity
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Sick days
• Rekreačné poukazy
• Príspevok na III. pilier
• Vysoko motivačné bonusy naviazané striktne na plnenie úloh, ktoré posúvajú fungovanie inštitúcie dopredu

Informácie o výberovom konaní

Pozícia si vyžaduje určité pracovné skúsenosti, šikovný absolvent sa však nestratí, preto je pozícia otvorená pre oba typy uchádzačov .
Na výbere si dáme záležať, vybraných uchádzačov si zavoláme a porozprávame sa, budeme chcieť poznať názor na niektoré veci a určite otestujeme aj angličtinu.
Ak všetko pôjde dobre, tak bude len jedno kolo, skôr by sme však rátali s dvomi.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2022(ostáva ešte 6 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, obchod, marketing, spoločenské vedy, všeobecné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Samostatnosť
• Zodpovednosť a spoľahlivosť
• Orientácia na detail
• Flexibilita
• Schopnosť určovať si priority
• Záujem zlepšovať veci
• Príjemné vystupovanie

Bezpodmienečne nutné sú výborné organizačné a komunikačné schopnosti.

Si človek, ktorý má rád poriadok vo veciach, multitasking zvládaš ľavou zadnou a si rád súčasťou niečoho väčšieho, čo dobre funguje. Si schopná/ý komunikovať so všetkými typmi ľudí a keď je treba, aj po anglicky. Ak veci nejdú tak ako by mali (čo sa pri práci na tejto pozícií určite občas stane), nespanikáriš a nájdeš riešenie. Na sekretariáte nebudeš sama/sám, zastupiteľnosť väčšiny Tvojich úloh bude zabezpečená.

Nemáme nič proti politickému presvedčeniu, ale ak chceme mať istotu, že budete pristupovať ku svojej práci nestranne, je dôležité, aby ste neboli aktívne činný v štruktúrach politických strán. Okrem toho budeme vyžadovať oznámenie vedľajších platených/neplatených aktivít, ktoré by mohli súvisieť s našou činnosťou a potenciálne by ovplyvnili reputáciu našej inštitúcie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Rada pre rozpočtovú zodpovednosť (RRZ) bola zriadená v júni 2012 ako verejná inštitúcia nezávislá od vlády s cieľom hodnotiť vývoj verejných financií, dlhodobej fiškálnej udržateľnosti, hospodárnosti a hodnotiť dodržiavanie pravidiel rozpočtovej zodpovednosti.
Poskytujeme nezávislý pohľad na vývoj ekonomiky a verejných financií, analyzujeme vplyv politických rozhodnutí vlády na verejné financie a hodnotíme vyhliadky na dosiahnutie fiškálneho cieľa vlády. Poskytujeme neskreslené informácie verejnosti v oblasti verejných financií vo forme správ o dlhodobej fiškálnej udržateľnosti, o fiškálnych rizikách a trendoch vo výdavkoch na sociálne zabezpečenie. Rovnako pripravujeme články a komentáre k ekonomickým a fiškálnym otázkam.
https://www.rrz.sk/
https://www.facebook.com/rozpoctovarada.rrz

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Barbora Briestenská
E-mail:poslať životopis
ID:4466167Dátum zverejnenia:14.11.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Asistent,Office manager,SekretárkaSpoločnosť:Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosťZákladná zložka mzdy (brutto):1 350 EUR/mesiac

Počet videní: 16
Ponúkaná mzda: 1350 EUR
Inzerent:Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť [ ]
Zverejnené dňa:2022-11-14 (15 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.