Centrálny depozitár cenných papierov SR, a.s.

Špecialista vyrovnania obchodov s cennými papiermi

Informácie o pracovnom mieste

Hľadáme človeka so záujmom o prácu súvisiacu s vyrovnaním obchodov s finančnými nástrojmi a prevádzkou systému vyrovnania CDCP, ktorý sa rád učí nové veci a nebojí sa splniť naše vysoké očakávania.

Výsledkom Vašej práce bude:
• poskytnuté služby v rámci prevádzky systému vyrovnania,
• komunikácia s prevádzkovateľom T2S,
• komunikácia s účastníkmi systému vyrovnania, obchodnými miestami a Národnou bankou Slovenska - podpora súvisiaca so systémom vyrovnania,
• štatistiky, školenia v oblasti systému vyrovnania,
• súčinnosť pri metodike a tvorbe interných predpisov upravujúcich pravidlá a postupy zamestnancov odboru, ktoré si vyžiada prax poskytovania služieb CDCP alebo nová právna úprava,
• šírenie dobrého mena spoločnosti a vhodným spôsobom reprezentovať spoločnosť v pôsobnosti svojej funkcie.


Pracovná doba:
tri týždne v mesiaci : 8,-=KONTAKT=-,30h
jeden týždeň v mesiaci: 12,-=KONTAKT=-,00h

Benefity a ďalšie výhody:

príležitosť pracovať v unikátnej spoločnosti,
možnosť stať sa súčasťou profesionálneho tímu, ktorý sa riadi etickým kódexom,
možnosť vypracovať sa a byť vo svojej profesii skutočne dobrý,
platovo aj kariérne rásť
5 dní dovolenky navyše
Príspevok do DDS
občasná práca z domu

Informácie pre uchádzača:

Prosím, neposielajte motivačné listy.

Písomné odporúčania od minulých zamestnávateľov (s kontaktnými údajmi na zamestnávateľa) sú výhodou.

prihláste sa cez tento link:

https://jobs.interspeedia.com/jobs/33587.17.56048

Všeobecne požadované znalosti:

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
• SŠ vzdelanie a najmenej 2 ročná prax v oblasti finančného trhu
• VŠ vzdelanie I. alebo II. stupňa a najmenej 1 ročná prax v oblasti finančného trhu

Osobnostné predpoklady:
• Výhodou je prax z oblasti kapitálového trhu minimálne 2 roky,
• Samostatnosť, dôslednosť a precíznosť,
• Schopnosť zorganizovať si čas a riešiť problémy,
• Zodpovednosť a spoľahlivosť,
• Orientácia na výsledky a dokončovanie práce.
• Silná proklientska orientácia

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
    Slovenský jazyk
  • Vhodné pre osoby so ZP:
    Áno
  • Vhodné pre občana z Ukrajiny:
    Áno

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

Centrálny depozitár cenných papierov je stredne veľkou súkromnou akciovou spoločnosťou, ktorá pôsobí na finančnom trhu, so sídlom v širšom centre Bratislavy. Sme stabilná firma s 30 ročnou tradíciou, ktorá je vo svojej oblasti jednotkou na trhu, poskytujeme kvalitné služby a stále expandujeme. Záleží nám na profesionálnom a osobnostnom rozvoji našich zamestnancov, podporujeme work-life balance, transparentnosť, máme zavedený etický kódex a propagujeme čestný a priateľský prístup. Máme tu priateľské a príjemné prostredie, presadzujeme etické riešenia, orientujeme sa na produkciu, dodržiavame slušné vzťahy a vládne u nás tímový duch :)

Bližšie informácie o nás nájdete na našej web stránke www.cdcp.sk alebo https://www.linkedin.com/company/centralny-depozitar-cennych-papierov/-

Oblasť pôsobenia:

Ostatné finančné služby okrem poistenia a dôchodkového zabezpečenia i. n.

Adresa:

Centrálny depozitár cenných papierov SR, a.s.
ul. 29. augusta 1/A
81480 Bratislava
Slovenská republika
www.cdcp.sk

Kontaktné údaje:

Ludmila Pazderova
ul. 29. augusta 1/A, Bratislava, 814 80, Slovenská republika
Tel:-=KONTAKT=-

Pozícia / odvetvie:Referent zúčtovania
Dátum zverejnenia:30.04.2024

Iné možnosti práce


Počet videní: 1
Ponúkaná mzda: 1400 EUR
Inzerent:Centrálny depozitár cenných papierov SR, a.s. [ ]
Zverejnené dňa:2024-04-30 (7 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Nitriansky kraj Bratislava Z domu / Remote
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.