Talent Solutions, s.r.o.

Administrátor objednávok v SAPe

  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1500EUR
    Od 1 500 EUR/mesiac
    Finálna výška mzdy sa môže líšiť.
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Pre nášho významného medzinárodného klienta hľadáme Administrátora objednávok a služieb, ktorý sa bude zodpovedať za potvrdenie a správu všetkých objednávok. Vašou úlohou bude používať program SAP, na overenie a spustenie objednávok. Budete úzko spolupracovať s oddeleniami Sales, Účtovníctvo, Fakturácia, Export, Nákup, Sklad a oddelením Koordinácie projektov po celom svete.

Základné úlohy a zodpovednosti:

- Zodpovednosť za všetky objednávky zákazníckej služby a záručné objednávky od zadania objednávky po jej dokončenie
- Sledovanie požiadaviek zákazníkov na dodacie lehoty a poskytovanie starostlivosti o zákazníkov počas a po splnení objednávky
- Uvoľnenie faktúr a včasné zaznamenanie príjmov

Informácie pre uchádzača:

- Flexibilný pracovný čas
- Hybridný pracovný režim (3 dni v kancelárii / 2 dni z domu)

Všeobecne požadované znalosti:

- Bakalárske vzdelanie v oblasti obchodu, ekonómie atď
- 2-3 roky skúseností v príbuznej pozícii
- Dobré znalosti kancelárskych aplikácií, ako sú MC Office, Outlook, SAP, Siebel
- Vynikajúce komunikačné schopnosti v anglickom jazyku, písomné aj ústne
- Schopnosť zvládať viacero úloh naraz

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

Vitajte v TALENT SOLUTIONS! Sme jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi a patríme medzi TOP 3 personálne spoločnosti na Slovensku. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je TALENT SOLUTIONS tým správnym partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom Slovensku. Na trhu pôsobíme už viac ako 21 rokov.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín - uchádzačov a zamestnávateľov. Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a našim partnerom talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperitu spoločností.
Naše pobočky na Slovensku poskytujú kompletnú paletu služieb, ktorých rozsah upravíme podľa Vašich aktuálnych potrieb. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce. Povesť spoločnosti a jej dobré meno sú pre nás zaväzujúce: podnikanie v súlade s platnou legislatívou je pre nás samozrejmosťou.
Naším cieľom je poskytovať Vám komplexné služby v oblasti ľudských zdrojov a flexibilne riešiť Vaše potreby. Kvalita našich služieb je garantovaná certifikátom ISO 9002.
TALENT SOLUTIONS hľadá svojim kandidátom uplatnenie šité na mieru. Máme potrebné schopnosti a vedomosti na vyvíjanie stratégií na najvyššej úrovni v oblasti ľudských zdrojov.

Oblasť pôsobenia:

Činnosti agentúr sprostredkujúcich zamestnanie na dobu určitú

Kontaktné údaje:

Mária Beňová
Einsteinova 19, Bratislava, 85101, Slovenská republika
Tel:-=KONTAKT=-

Pozícia / odvetvie:Administratívny pracovník/Referent odbytu
Dátum zverejnenia:16.04.2024

Iné možnosti práce


Počet videní: 18
Ponúkaná mzda: 1500 EUR
Inzerent:Talent Solutions, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2024-03-19 (40 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.