Trnavský samosprávny kraj

Riaditeľ Kancelárie riaditeľa Úradu Trnavského samosprávneho kraja

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    Zamestnávateľ neuviedol
  • Druh pracovného pomeru:

Informácie o pracovnom mieste

-=KONTAKT=-Iný odborný pracovník verejnej správy inde neuvedený

Pracovná oblasť: Samospráva

Počet voľných miest: 1

Náplň práce: Pracovná náplň:
• riadenie, koordinácia a kontrola výsledkov práce zvereného organizačného útvaru
• realizácia úloh a pokynov uložených riaditeľom Úradu Trnavského samosprávneho kraja
• organizácia pracovných stretnutí riaditeľa Úradu Trnavského samosprávneho kraja
• komunikácia s vedúcimi/riadiacimi manažérmi jednotlivých organizačných útvarov Úradu Trnavského samosprávneho kraja a kontrola plnenia zadaných úloh
• zabezpečovanie podkladov na rokovania riaditeľa Úradu Trnavského samosprávneho kraja a podieľanie sa na príprave podkladov na rokovania riaditeľa Úradu Trnavského samosprávneho kraj a predsedu Trnavského samosprávneho kraja
• zabezpečovanie efektívnosti hospodárenia zvereného organizačného útvaru
• spolupracovanie s ostatnými organizačnými útvarmi Úradu Trnavského samosprávneho kraja

Informácie pre uchádzača:

Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na určitú dobu

Počet mesiacov: 12

Nočná práca: Nie

Sezónna práca: Nie

Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 1 600 €
mesačne

Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme


Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránkyÚradov práce.

Všeobecne požadované znalosti:

Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Prax: aspoň 3 roky

Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno

Ďalšie požiadavkyIné kritéria a požiadavky: • odborná prax minimálne 3 roky • prax vo verejnej správe výhodou • riadiace schopnosti • samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, precíznosť • komunikatívnosť • sebaistota • zmysel pre detail • bezúhonnosť • práca s PC - užívateľ, MS Excel, MS Word, MS PowerPoint Zoznam požadovaných dokladov: • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania • profesijný štruktúrovaný životopis • motivačný list • kópia dokladu o ukončení štúdia (diplom) • čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise • čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti Dátum a miesto podania žiadosti o účasť vo výberovom konaní: Termín podania: do 25.4.2024 Rozhodujúci je dátum podania na poštovej pečiatke alebo pri osobnom podaní dátum vyznačený na pečiatke podateľne Úradu Trnavského samosprávneho kraja Adresa podania: Trnavský samosprávny kraj Odbor ľudských zdrojov Starohájska 10, 917 01 Trnava Prihlášku do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi je potrebné zaslať na uvedenú adresu alebo doručiť do podateľne Úradu Trnavského samosprávneho kraja v uzatvorenej obálke s označením "Výberové konanie - číslo výberového konania" a "NEOTVÁRAŤ". Ďalšie informácie na tel. č.: 033/-=KONTAKT=-Nepriloženie niektorého z požadovaných dokladov a príloh môže byť dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania. Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.

Informácie o spoločnosti

Kontaktné údaje:

Trnavský samosprávny kraj

Pozícia / odvetvie:Štátna a verejná správa/Sociálny pracovník/Výkonný riaditeľ
Dátum zverejnenia:18.03.2024

Iné možnosti práce


Počet videní: 13
Ponúkaná mzda: 1600 EUR
Inzerent:Trnavský samosprávny kraj [ ]
Zverejnené dňa:2024-04-04 (28 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trnavský kraj Trnava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.