Združenie Informačných a poradenských centier mladých v Slovenskej republike

Administrácia projektov a kancelárie ZIPCeM

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    Zamestnávateľ neuviedol
  • Druh pracovného pomeru:

Informácie o pracovnom mieste

-=KONTAKT=-Iný pomocný administratívny pracovník inde neuvedený

Pracovná oblasť: Personalistika, administratíva a služby zákazníkom

Počet voľných miest: 2

Náplň práce: ADMINISTRATÍVA
- príjem a zapisovanie klasickej i elektronickej pošty a zabezpečenie odpovedí
- vedenie štatistík a reportov, tvorba ďalších záznamov podľa potrieb organizácie
- administratívna podpora pre verejné obstarávanie, cenový prieskum pre potreby projektov
- kopírovanie a skenovanie, zabezpečenie potrebných podpisov na dokumenty
- celkový prehľad a starostlivosť o organizačnú agendu a jej archiváciu
RÉŽIA
- objednávanie kancelárskych potrieb v súlade s rozpočtom projektov
- nákup a prideľovanie pracovných prostriedkov
- podpora pri riešení IT problémov
- komplexná starostlivosť o chod kancelárie ZIPCeM, udržiavanie poriadku
- administratívna podpora pre ostatné činnosti
INTERNÁ A EXTERNÁ KOMUNIKÁCIA
- rezervácia ubytovania a leteniek, zmluvnej prepravy v súlade s rozpočtom organizácie
a projektov. Komunikácia s koordinátorom aktivít a vedúcou kancelárie
- komunikácia s poistným agentom v prípade potreby( vycestovanie pracovníkov do
zahraničia, cestovné poistenie a podobne)
- vybavovanie pracovných záležitostí mimo organizácie
- tlmočenie alebo dorozumievanie sa v cudzom jazyku s inými organizáciami a inštitúciami
- komunikácia s úradmi (napríklad vybavovanie potrebných oprávnení pre organizáciu)
ODBORNÉ ČINNOSTI
- koordinovanie porád a pracovných stretnutí s organizáciami v sieti
- realizácia online stretnutí a pracovných porád
- vystavovanie objednávok, faktúr, upomienok
- vystavovanie rôznych protokolov či iných dokumentov na hlavičkovom papieri organizácie
- spracovávanie dochádzky zamestnancov a cestovných náhrad pre ekonomické oddelenie
- príprava účtovných dokladov, triedenie podľa projektov
- sledovanie a vybavovanie potrebných školení pre zamestnancov
- aktualizácia vnútroorganizačných smerníc podľa platnej legislatívy a noriem
- spolupráca na projektoch v organizácií
TVORIVÉ ČINNOSTI
- podieľanie sa na tvorbe dizajn manuálu
- objednávanie reklamných predmetov, bannerov, návrhy reklám,
REPREZENTÁCIA FIRMY
- organizovanie porád, uvádzanie návštev a nákup občerstvenia
- účasť na mítingoch, rokovaniach, výstavách či veľtrhoch
- sprevádzanie zahraničných delegátov, pracovné obedy či večere
MANAŽOVANIE
- organizácia stretnutí a služobných ciest vedenia organizácie
- plánovanie výjazdov kolegov
- prideľovanie úloh brigádnikom, dobrovoľníkom alebo novým zamestnancom
- príprava teambuildingov, vianočných večierkov, dňa otvorených dverí
ZASTUPOVANIE
- koordinátora projektov
- lektorovanie a školiteľská činnosť

Informácie pre uchádzača:

Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na určitú dobu

Počet mesiacov: 12

Nočná práca: Nie

Sezónna práca: Nie

Pracovné miesto vhodné pre: Absolventa Mladistvého Zdravotne znevýhodneného

Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 800 €
mesačne

Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére


Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránkyÚradov práce.

Všeobecne požadované znalosti:

Požadovaný stupeň vzdelania: Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Prax: bez požiadavky na odbornú prax

Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno

Cudzí jazyk: anglický stredná - pokročilá B1 a B2

Počítačové zručnosti: Internet - pokročilá
Grafické programy - elementárna
Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá

Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
informačná gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
matematická gramotnosť
motivovanie ľudí
organizovanie a plánovanie práce
osobnostný rozvoj
prezentovanie
samostatnosť
tímová práca
tvorivosť (kreativita)

Osobnostné predpoklady: komunikatívnosť
sebaovládanie
spoľahlivosť
trpezlivosť

Ďalšie požiadavkyČerstvého absolventa/absolventku, minimálne evidovaného/ú 2 mesiace na ÚPSVaR, ktorý/á nemal/a pravidelne platené zamestnanie (t. j. nemal/a pracovný pomer, ktorý trval najmenej šest po sebe nasledujúcich mesiacov).

Požiadavky na zamestnanca

  • Vhodné pre absolventov:
    Áno

Informácie o spoločnosti

Kontaktné údaje:

Združenie Informačných a poradenských centier mladých v Slovenskej republike

Pozícia / odvetvie:Administratíva/Administratívny pracovník
Dátum zverejnenia:12.04.2024

Iné možnosti práce


Počet videní: 5
Inzerent:Združenie Informačných a poradenských centier mladých v Slovenskej republike
Zverejnené dňa:2024-04-18 (15 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trnavský kraj Trnava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.