BL Consulting, s.r.o.

Administratívny pracovník/office manager

  • Miesto práce:
    Záhradnícka 46
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1000EUR
    možnosť navýšenia mzdy v závislosti od plnenia úloh
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

- zodpovednosť za plynulý chod recepcie
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a obchodnými partnermi
- spracovanie elektronickej pošty, rozdelenie a priradenie jednotlivým oddeleniam a pracovníkom
- spracovanie dát v informačnom systéme BLAST
- administratívna podpora pre oddelenie vymáhania pohľadávok v súčinnosti s Advokátskou kanceláriou SOUKENIK-ŠTRPKA, s.r.o.
s ktorou aktívne spolupracujeme (príprava podkladov, jednoduchých podaní, skenovanie, formátovanie a pod.)
- spracovanie riadnej aj elektronickej pošty
- ďalšie úlohy súvisiace s agendou

Benefity a ďalšie výhody:

- doplňujúce finančné ohodnotenie zamestnancov
- príspevok na stravovanie
- flexibilná pracovná doba
- karta MultiSport
- pitný režim zabezpečený počas pracovnej doby
- účasť na školeniach, teambuildingoch pre zamestnancov
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- dlhodobá stabilná práca

Informácie pre uchádzača:

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 30.04.2024 Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BL Consulting, s. r. o.

Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.

Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.

Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.

Kontaktná osoba: Mgr. Nikoleta Nováková
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 30.04.2024 Štruktúrovaný životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov posielať mailom naemailAk nás Vaša ponuka zaujme, budeme Vás kontaktovať.

Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa vymáhaním pohľadávok, ktorá spolupracuje s advokátskou kanceláriou väčšieho typu so sídlom v Bratislave, poskytujúca služby v oblasti práva pre slovenskú a zahraničnú klientelu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poradenstvo


Všeobecne požadované znalosti:

Počítačové znalosti - používateľ:
Microsoft Excel - mierne pokročilý
Microsoft Word - mierne pokročilý

Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - výhodou
Maďarský jazyk - výhodou

Požadujeme:
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- zodpovedný prístup k práci
- asertivita, dôslednosť, flexibilita

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vhodné pre mladistvého:
    Áno

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

Advokátska kancelária väčšieho typu so sídlom v Bratislave, poskytujúca služby v oblasti práva pre slovenskú a zahraničnú klientelu, so zameraním na súkromné právo.

Oblasť pôsobenia:

Poradenské služby v oblasti podnikania a riadenia

Adresa:

BL Consulting, s.r.o.
Šoltésovej 14
81108 Bratislava
Slovenská republika

Kontaktné údaje:

Nikoleta Nováková
Šoltésovej 14, Bratislava, 81108, Slovenská republika
Tel:-=KONTAKT=-

Pozícia / odvetvie:Administratívny pracovník
Dátum zverejnenia:19.04.2024

Iné možnosti práce


Počet videní: 0
Ponúkaná mzda: 1000 EUR
Inzerent:BL Consulting, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2024-04-19 (14 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.