Mesto Martin

Vedúci odboru všeobecnej správy

Informácie o pracovnom mieste

-=KONTAKT=-Odborný pracovník verejnej správy pre všeobecnú vnútornú správu

Pracovná oblasť: Samospráva

Počet voľných miest: 1

Náplň práce: Vedúci OVS:
- koordinuje, riadi a zodpovedá za činnosti OVS vyplývajúce pre odbor z organizačného poriadku Mestského úradu v Martine, najmä činnosti:
o spojené s prácou mestského zastupiteľstva, stálych a dočasných kontrolných a poradných orgánov zriadených mestským zastupiteľstvom,
o spojené s organizačným, technickým a materiálnym zabezpečením volieb, referend, verejných hlasovaní, sčítania obyvateľov, domov a bytov v meste,
o na zabezpečenie vnútornej správy mestského úradu, v tom starostlivosť o hnuteľný a nehnuteľný majetok budovy mestského úradu, vrátane jej elektronického zabezpečenia a ochrany majetku, vedenie agendy autoprevádzky,
o na úseku personálnej politiky mesta, mzdovej agendy a starostlivosti o zamestnancov (vzdelávanie, regenerácia pracovnej sily, sociálna politika a pod.),
o informačnej kancelárie a podateľne mestského úradu, vrátane osvedčovania listín a podpisov na listinách,
o súvisiace s plnením úloh preneseného výkonu štátnej správy na úseku matrík, hlásenia pobytu občanov SR a registra obyvateľov SR a registra adries,
o na úseku registratúry vrátane starostlivosti o archívne dokumenty v registratúrnom stredisku mesta a činností súvisiacich s elektronizáciou verejnej správy,
o na úseku zverejňovania zmlúv,
o na úseku BOZP a PO,
- sleduje legislatívne zmeny právnych predpisov upravujúcich činnosť odboru, predkladá návrhy na aktualizáciu všeobecne záväzných nariadení a riadenej dokumentácie,
- zabezpečuje činnosti zamerané na plnenie cieľov a úloh súvisiacich s uplatňovaním integrovaného manažérskeho systému, vrátane plnenia požiadaviek normy ISO 9001:2015 Manažérstvo kvality,
- pripravuje návrh rozpočtu za zverenú oblasť, sleduje jeho čerpanie podľa jednotlivých položiek.

Informácie pre uchádzača:

Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na neurčitý čas

Zmennosť: pružná

Nočná práca: Nie

Sezónna práca: Nie

Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 1 237,5 €
mesačne

Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme

Ponúkané výhody: Základná zložka mzdy od 1237,50 Eur - 1485,00 Eur v závislosti od počtu rokov započítanej praxe, riadiaci príplatok 310,00 Eur, osobný príplatok po skončení skúšobnej doby. Benefity nad rámec ZP - týždeň dovolenky naviac, príspevok zamestnávateľa na DDS, štvrťročné odmeny.


Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránkyÚradov práce.

Všeobecne požadované znalosti:

Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa - 62 Ekonomické vedy

Prax: aspoň 3 roky

Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno

Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - vysoká
Kancelárske balíky - Microsoft Word - vysoká

Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
finančná a ekonomická gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
motivovanie ľudí
organizovanie a plánovanie práce
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
rozhodovanie
samostatnosť
tímová práca
vedenie ľudí

Osobnostné predpoklady: analytické myslenie
komunikatívnosť
pozornosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosť
vnútorná stabilita

Ďalšie požiadavkyKvalifikačné predpoklady: • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, ekonomické zameranie • odborná prax vo verejnej správe najmenej 3 roky Iné kritériá a požiadavky: • znalosť legislatívy v platnom znení upravujúcej výkon predmetnej činnosti, najmä:  verejnej správy, najmä zákon o obecnom zriadení, zákon o majetku obcí, zákon o výkone práce vo verejnom záujme, zákon odmeňovaní zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, vybrané ustanovenia zákona o finančnej kontrole a audite, zákona o ochrane osobných údajov, zákona o verejnom obstarávaní a zákona o archívoch a registratúrach,  znalosť tvorby všeobecne záväzných nariadení mesta a interných predpisov,  teoretická a praktická orientácia v právnych predpisoch upravujúcich činnosť odboru (napr. Zákonník práce a vybrané zákony v personálnej a mzdovej oblasti, právne predpisy upravujúce úlohy preneseného výkonu štátnej správy v pôsobnosti odboru),  znalosť požiadaviek systému Manažérstva kvality podľa normy ISO 9001:2015,  znalosť Organizačného poriadku Mestského úradu v Martine, AUTOMATICKÉ ODPOVEDE z portálu neakceptujeme, je potrebné postupovať v zmysle oznámenia na www.martin.sk, sekcia voľné miesta. Doklady, ktoré je potrebné doručiť v listinnej forme do 06.05.2024: 1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania 2. Štruktúrovaný životopis 3. Motivačný list 4. Doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní 5. Čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na výkon obsadzovanej pozície 6. Čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač nemá záznam vo výpise z registra trestov.

Informácie o spoločnosti

Kontaktné údaje:

Mesto Martin

Pozícia / odvetvie:Štátna a verejná správa/Sociálny pracovník
Dátum zverejnenia:16.04.2024

Iné možnosti práce


Počet videní: 9
Inzerent:Mesto Martin [ ]
Zverejnené dňa:2024-04-23 (12 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Žilinský kraj Martin
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.