Transfer International Staff, k.s.

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste


  • Administratívna podpora kancelárie a jednotlivých oddelení 
  • Spracovanie a evidencia dokumentov, archivácia 
  • Príprava podkladov pre zmluvy, faktúru a štatistiky 
  • Komunikácia s dodávateľmi, klientmi a partnermi (telefonicky a emailom) 
  • Organizácia stretnutí, správa kalendárov a podpora pri firemných podujatiach 
  • Zodpovednosť za poriadok v dokumentácii a systémoch (fyzické aj digitálne) 
  • Prevzatie špecifickej administratívnej agendy podľa zamerania konkrétneho oddelenia (napr. HR, obchodné, projektové alebo technické oddelenie) 
  • Jednoduché administratívne úlohy podľa zadania 
  • Triedenie, evidencia, kopírovanie a skenovanie dokumentov 
  • Podpora pri komunikácii s uchádzačmi a klientmi 
  • Pomoc pri plánovaní pohovorov, organizácia výberových konaní 
  • Práca s databázou kandidátov, príprava podkladov pre konzultantov 
  • Aktívna účasť na HR alebo obchodných činnostiach podľa zamerania tímu 


Ponúkaný plat

4,69EUR/hod.

Upresnenie platových podmienok

Základná mzda závisí od pre obsadzovanej pozície. Ponúkame širokú škálu odmien a benefitov.

Benefity a ďalšie výhody


  • práca na čiastočný alebo plný úväzok (40 hod/ týždenne),

  • zaujímavý a motivačný odmeňovací systém pri plení cieľov,

  • multisport karta,

  • navýšenie základnej mzdy podľa odpracovaných rokov,

  • školenie v oblasti náboru zamestnancov, zákonníka práce, vízovej politiky,

  • možnosť práce na dohodu / brigády



Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Druh pracovného pomeru

brigáda, skrátený úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Všeobecne požadované znalosti


  • Plánovanie zmien minimálne na mesiac dopredu 
  • Zodpovednosť a spoľahlivý prístup 
  • Záujem o administratívu a ochota učiť sa 
  • Znalosť práce s MS Office 
  • Dochádzka min. 2-3 dni týždenne 
  • Aktívna komunikácia a spolupráca s tímom 

Ostatné zručnosti
  • Organizačné a koordinačné schopnosti
  • Praktické, samostatné a zodpovedné uvažovanie
  • Komunikačné schopnosti a schopnosť efektívne riešiť neštandardné situácie
  • Trpezlivosť, empatia a prístup orientovaný na ľudí
  • Zmysel pre poriadok, systém a dôslednosť
  • Výborné komunikačné a interpersonálne schopnosti
  • Schopnosť jasne a zrozumiteľne prezentovať pracovné ponuky
  • Organizačné schopnosti a efektívna práca s časom
  • Samostatnosť, iniciatíva a zodpovednosť
  • Zameranie na výsledky a schopnosť pracovať pod tlakom
  • Kreativita pri tvorbe obsahu a hľadaní nových spôsobov oslovenia kandidátov
  • Reprezentatívne a profesionálne vystupovanie


Vhodné pre absolventov

Nie

Vodičský preukaz

skupina: B

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti

TRANSFER je renomovaná rakúska personálna agentúra s 30-ročnými skúsenosťami na trhu práce. Na Slovensku úspešne pôsobíme už viac ako 10 rokov. Našou víziou je poskytovať zamestnávateľom vo výrobnom sektore kvalifikovaných a spoľahlivých zamestnancov, zatiaľ čo zamestnancom ponúkame kvalitnú a stabilnú prácu. Tisíce obsadených pracovných pozícií sú dôkazom našej dlhoročnej snahy a odbornosti. Vybudovali sme silný tím expertov, ktorí dokážu efektívne a rýchlo reagovať na každú požiadavku našich klientov.

Viac informácií nájdete na našej stránke: https://transferpersonal.sk.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Adresa

TRANSFER International Staff k.s.
Račianska 96
83102 Bratislava
Slovenská republika


Kontaktné údaje

Zuzana Špleha
Tel: -=KONTAKT=-


1;1;1;r_4


Počet videní: 3
Zverejnené dňa:2025-06-11 (3 dni)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Košický kraj Nitriansky kraj Nitra
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.