Filip Šucha

ŠPECIALISTA KLIENTSKÝCH RIEŠENÍ

Informácie o pracovnom mieste

Do nášho tímu hľadáme posilu, ktorá bude oporou pre našich klientov aj kolegov. Ako špecialista klientských riešení budeš mať na starosti komunikáciu s existujúcimi klientmi, vybavovanie ich požiadaviek, prípravu podkladov a dohľad nad tým, aby všetko prebiehalo plynulo a s maximálnou spokojnosťou.

Tvoj deň môže vyzerať takto:

Komunikuješ s klientmi e-mailom, telefonicky alebo osobne - pomáhaš, informuješ, naviguješ
Pripravuješ jednoduché administratívne podklady (dokumenty, zmluvy, formuláre)
Sleduješ termíny a dohliadaš, aby nič neostalo "visieť vo vzduchu"
Využívaš interné systémy, s ktorými ťa zaškolíme
Spolupracuješ s malým, stabilným tímom, ktorý si navzájom pomáha

Túto pozíciu ocenia ľudia, ktorí majú radi poriadok, baví ich komunikácia a chcú pracovať v prostredí, kde nie sú naháňaní, ale rešpektovaní.

Benefity a ďalšie výhody:

Prácu, kde má tvoja pomoc skutočný význam
Flexibilný pracovný čas s možnosťou občasného home - office
Zázemie v stabilnej spoločnosti s férovým prístupom
Príjemný kolektív, ktorý si navzájom pomáha
Zaškolenie na mieru - bez stresu a zbytočných tlakov
Fixný príjem a motivačné provízne ohodnotenie
Kvartálne a ročné bonusy

Informácie pre uchádzača:

Výberový proces prebieha v troch kolách. Je navrhnutý tak, aby sme sa navzájom spoznali, porozprávali sa o vzájomných očakávaniach a preverili základné predpoklady na túto pozíciu.

Celý proces prebieha v príjemnej a férovej atmosfére. O výsledku každého kola ťa budeme včas informovať.

Našim cieľom je nájsť niekoho, komu sa u nás bude dobre pracovať - a kto sa bude cítiť ako prirodzená súčasť tímu.

Všeobecne požadované znalosti:

Dobré komunikačné schopnosti - vieš sa vyjadriť jasne, slušne a vecne
Zodpovedný prístup k práci - máš rád/a poriadok a dodržiavaš dohody
Základy práce s počítačom - nič zložité, postačí bežná používateľská úroveň (e-mail, Word, práca s dokumentmi)
Organizačné zručnosti - vieš si rozplánovať úlohy a udržať si prehľad
Chuť učiť sa nové veci - nepotrebuješ všetko vedieť hneď, ale chceš na sebe pracovať
Tímový duch - vieš spolupracovať a zároveň samostatne zvládať bežné úlohy

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vodičský preukaz:
    B

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

Allianz - Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 950 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, rod, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.

Oblasť pôsobenia:

Neživotné poistenie

Adresa:

Filip Šucha
Nitrianska 4362/102C
92001 Hlohovec
Slovenská republika

Kontaktné údaje:

Filip Šucha
Nitrianska 4362/102C, Hlohovec, 92001, Slovenská republika

Pozícia / odvetvie:Klientský poradca
Dátum zverejnenia:27.06.2025

Iné možnosti práce



Počet videní: 1
Ponúkaná mzda: 1000 EUR
Inzerent:Filip Šucha
Zverejnené dňa:2025-06-27 (5 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trnavský kraj Žilinský kraj
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.