Slovenská produkčná, a.s.

Web analytik s presahom do produktového manažmentu

  • Miesto práce:
    Brečtanová 1, 831 01 Bratislava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    2 000EUR
    Výška odmeny záleží od vašich skúseností. Radi sa s vami o tejto téme porozprávame na osobnom stretnutí.
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Hľadáme analyticky zmýšľajúceho kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude prepájať dáta z webu s vývojom produktu. Vašou hlavnou úlohou bude sledovať správanie používateľov, identifikovať príležitosti na zlepšenie a v spolupráci s tímom navrhovať nové funkcie, úpravy alebo optimalizácie digitálneho produktu.

Táto pozícia je ideálna pre niekoho, kto má presah medzi webovou analytikou, používateľskou skúsenosťou (UX) a produktovým myslením.

Implementácia a správa analytických nástrojov (GA4, GTM, Hotjar, atď.)
Vyhodnocovanie správania používateľov a výkonnosti webu/aplikácie
Vytváranie prehľadov, reportov a dashboardov pre interné tímy
Identifikácia produktových príležitostí na základe interpretácie dát
Spolupráca s dizajnérmi a vývojármi na testovaní nových funkcií (napr. A/B testovanie)
Podpora pri prioritizácii vývoja a tvorbe produktovej roadmapy

Pridajte sa k nám a využite možnosť rásť v profesionálnom prostredí, kde každý nápad a dátový insight majú svoju váhu.

Benefity a ďalšie výhody:

Práca pre lídra na slovenskom mediálnom trhu je skvelou príležitosťou ukázať, čo je vo vás.

Úspechy treba osláviť - a tie naše oslávime spolu na zamestnaneckých eventoch.

Ak si budete potrebovať oddýchnuť od práce, JOJ PLAY vám v tom určite pomôže.

Je toho ešte viac, ale to si už povieme osobne. Každý dobrý hráč si necháva tromfy na koniec.

Všeobecne požadované znalosti:

Pre úspešné zvládnutie pozície je potrebné spĺňať tieto základné požiadavky:

Skúsenosti s webovou analytikou (min. 2 roky)
Znalosť GA4, GTM, Looker Studio / Power BI / iných vizualizačných nástrojov
Základná znalosť Figma / JIRA
Skúsenosť so základmi produktového manažmentu (napr. analýza potrieb, návrh funkcií, backlog)
Schopnosť prepájať kvantitatívne a kvalitatívne dáta do odporúčaní
Základná znalosť UX princípov a zákazníckeho správania
Dobré komunikačné schopnosti, samostatnosť a chuť učiť sa nové veci
Skúsenosti s A/B testovaním
Schopnosť interpretovať SEO metriky a analýzy (napr. z Google Search Console, Ahrefs, SEMrush, Screaming Frog)

Ak vás táto ponuka zaujala a veríte, že spĺňate väčšinu z uvedených požiadaviek, budeme radi, keď sa nám ozvete a pošlete svoj životopis.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

Dnes už 23-ročný príbeh JOJ Group stojí na ľuďoch, ktorí od prvých dní do svojej práce vložili nielen talent a profesionalitu, ale aj nadšenie a srdce. Celá naša sila vychádza z ľudí, ktorí tvoria dušu aj tvár našej firmy. Výnimočný rodinný kolektív s vlastným odhodlaním, chuťou a presvedčením vybudoval mediálnu skupinu, z ktorej je dnes najväčší televízny vysielateľ na Slovensku a jeden z najväčších slovenských zamestnávateľov v krajine. JOJka od prvých rokov priniesla na slovenský trh mnoho prvenstiev, odvážnych rozhodnutí či unikátnych projektov.

JOJ Group je slovenskou mediálnou spoločnosťou, ktorá svoje aktivity rozšírila naprieč televíznym, filmovým a online segmentom. Svoje stabilné postavenie neustále potvrdzujeme, rozbiehame nové projekty a posilňujeme pôsobenie na slovenskom i českom mediálnom trhu.

Oblasť pôsobenia:

Výroba filmov, videozáznamov a televíznych programov

Adresa:

Slovenská produkčná, a.s.
Brečtanová 1
83101 Bratislava
Slovenská republika

Kontaktné údaje:

Zuzana Adamcová
Brečtanová 1, Bratislava, 83101, Slovenská republika



Počet videní: 1
Ponúkaná mzda: 2000 EUR
Inzerent:Slovenská produkčná, a.s. [ ]
Zverejnené dňa:2025-07-01 (2 dni)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.