WORLD BUSINESS PRESS online, a.s.

HR Manager / HR Business Partner

  • Miesto práce:
    Práca vyžaduje cestovanie.
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    2 000 - 3 000EUR
    Finálna mzda závisí od skúseností kandidáta.
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš príležitosť pracovať na kľúčovej pozícii v HR v medzinárodnej spoločnosti? Ak máš skúsenosti v oblasti personalistiky, si komunikatívny a organizovaný, táto pozícia je pre teba. Hľadáme HR Managera, ktorý sa bude podieľať na strategickom riadení HR procesov v našich pobočkách po celom svete. Budeš mať príležitosť zlepšovať HR procesy, komunikovať so zamestnancami a manažovať rôzne iniciatívy, ktoré podporujú našich kolegov.

Práca si vyžaduje aktívne cestovanie!

Čo ťa čaká?

Riadenie HR procesov: Zabezpečíš efektívne spracovanie personálnych záležitostí a nábor nových zamestnancov.
Podpora zamestnancov: Budeš poskytovať podporu zamestnancom v oblasti pracovného práva, benefitov a vzdelávania.
Spolupráca s manažmentom: Budeš úzko spolupracovať s nadriadenými pri tvorbe a implementácii HR stratégií, ktoré sú v súlade s cieľmi spoločnosti.
Vedenie HR projektov: Pripravíš a implementuješ rôzne HR iniciatívy, ako je školenie zamestnancov, zlepšovanie firemnej kultúry a ďalšie procesy zamerané na rozvoj tímu.
Komunikácia s externými partnermi: Budeš zabezpečovať spoluprácu s personálnymi agentúrami, právnikmi a inými externými partnermi pri nábore a riešení pracovnoprávnych záležitostí.
Aktívne cestovanie: po celom svete a koordinácia HR aktivít
Ak ťa táto práca zaujala, neváhaj nám poslať svoje CV s fotkou!

Benefity a ďalšie výhody:

Práca v stabilnej spoločnosti s možnosťou kariérneho rastu.
Zaujímavé benefity: Multisport karta, firemný automobil, semináre a workshopy pre osobnostný rozvoj, teambuildingové akcie.
Možnosť pôsobenia v zahraničí: Kariérny rast s možnosťou práce v pobočkách v zahraničí.
Moderné pracovné prostredie: Práca v priateľskom a dynamickom kolektíve v reprezentatívnych kanceláriách.

Všeobecne požadované znalosti:

Vysokoškolské vzdelanie - ideálne v oblasti personalistiky, ekonómie, manažmentu alebo marketingu.
Skúsenosti v oblasti HR - minimálne 2 roky praxe v personalistike, ideálne v medzinárodnom prostredí.
Komunikatívnosť a organizačné schopnosti - budeš v kontakte s kolegami a externými partnermi, preto je dôležité byť proaktívny a efektívny.
Znalosť anglického jazyka - B2 (slovom aj písmom), nakoľko budeš komunikovať aj s pobočkami v zahraničí.
Záujem o cestovanie a administratívu - vyžaduje sa flexibilita pri aktívnom cestovaní.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vodičský preukaz:
    B

Znalosti:

Internet (e-mail, www), Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Personalistika

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

WORLD BUSINESS PRESS online, a.s. je full-servisová spoločnosť, ktorá ponúka klientom čo najširšie spektrum služieb.

Oblasť pôsobenia:

Poradenské služby v oblasti podnikania a riadenia

Adresa:

WORLD BUSINESS PRESS online, a.s.
Slávičie údolie 106
81102 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovenská republika
www.wbpo.sk/

Kontaktné údaje:

Linda Zaležáková
Slávičie údolie 106, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81102, Slovenská republika
Tel:-=KONTAKT=-

Iné možnosti práce



Počet videní: 2
Ponúkaná mzda: 2000 EUR
Inzerent:WORLD BUSINESS PRESS online, a.s. [ ]
Zverejnené dňa:2025-07-10 (2 dni)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Prešovský kraj Trnavský kraj Prešov Trnava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.