AuJob s.r.o.

Administratívna sila do autoservisu

Informácie o pracovnom mieste

  • príprava a evidencia podkladov pre účtovníčku,
  • kontrola dodacích listov, príjemok a výdajok a ich priraďovanie k faktúram,
  • komunikácia s dodávateľmi pri riešení nezrovnalostí vo fakturácii a pri vystavovaní dobropisov,
  • vedenie odberateľského a dodávateľského saldokonta,
  • správa pokladne (bez práce s hotovosťou),
  • vystavovanie zápočtov, priraďovanie platieb a zasielanie podkladov účtovníčke,
  • evidencia dochádzky a príprava podkladov pre mzdovú účtovníčku,
  • vedenie denníkov zdvíhacích zariadení na mesačnej báze,
  • sledovanie termínov úhrad a kontrola platieb v internetbankingu.

Benefity a ďalšie výhody:

  • flexibilný pracovný čas,
  • po zaučení možnosť pracovať z domu (cca 2× týždenne osobne v AuCare),
  • notebook,
  • stabilné a férové prostredie menšej firmy,
  • priestor pre dlhodobú spoluprácu.

Informácie pre uchádzača:

Do tímu AuCaru hľadáme spoľahlivú a precíznu osobu, ktorá má rada poriadok v papieroch a číslach.
Tvoja úloha bude udržiavať administratívu v chode a pomáhať s podkladmi pre účtovníctvo.

Cca 30-40hodín mesačne. Počas sezóny (jar/jeseň) aj viac hodín.

Všeobecne požadované znalosti:

  • Sebavedomá a zodpovedná osoba
  • Precízne a dôsledné pracovné návyky
  • Schopnosť sústrediť sa na detaily
  • Organizovanie úloh samostatne
  • Dodržiavanie termínov a plánov
  • Ekonomické vzdelanie (min. SŠ)
  • Znalosť práce s MS Office
  • Komunikačné zručnosti
  • Flexibilita a ochota učiť sa

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vodičský preukaz:
    B

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
https://aujob.sk/o-nas/

Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.

Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adreseemailPrípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v "Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení", ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php

Oblasť pôsobenia:

Poradenské služby v oblasti podnikania a riadenia

Adresa:

AuJob s.r.o.
Jelenia 11
81105 Bratislava
Slovenská republika

Kontaktné údaje:

Laura Iždinská
Tel:-=KONTAKT=-



Počet videní: 0
Inzerent:AuJob s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2025-10-15 (1 deň)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.