Drevissimo a. s.

Asistent/ka obchodného reprezentanta

20.11.2021Drevissimo a. s.
Miesto práce:Slovensko
Žilinský kraj
okres Liptovský Mikuláš
Partizánska Ľupča
Partizánska Ľupča 403
03215
Okres Liptovský Mikuláš
Pozícia / odvetvie:Administratíva,Obchod;Asistent,Obchodný zástupca
Ponúkaný plat (základná mzda):1100EUR
Druh pracovného pomeru:plný úväzok
Počet voľných miest:1

Informácie o pracovnom mieste

Informácie pre uchádzača:


Základná zložka mzdy (v hrubom):
1100 € za mesiac

Dátum nástupu:
ihneď

Dátum pridania ponuky:
25. 10. 2021

Dátum poslednej aktualizácie:
25. 10. 2021

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na neurčitý čas

Pracovná oblasť:

Personalistika, administratíva a služby zákazníkomObchod, marketing a reklamaBankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality

Náplň (druh) práce
ADMINISTRATÍVA
- príjem a zapisovanie klasickej i elektronickej pošty a zabezpečenie odpovedí
- vytváranie rôznych tabuliek, napríklad evidencie objednávok, zmlúv, noriem, náradia, meradiel, lekárničiek a hasiacich prístrojov
- evidencia služobných vozidiel, kontrola platnosti poistenia a spotreby pohonných hmôt
- vedenie štatistík a reportov, tvorba ďalších záznamov podľa potrieb firmy
- administratívna podpora pre verejné obstarávanie
- kopírovanie a skenovanie, zabezpečenie potrebných podpisov na dokumenty
- celkový prehľad a starostlivosť o firemnú agendu a jej archiváciu
RÉŽIA
- objednávanie kancelárskych potrieb
- nákup a prideľovanie osobných ochranných pracovných prostriedkov
- prideľovanie kľúčov, čipových kariet, mobilných telefónov a výpočtovej techniky
- podpora pri riešení IT problémov - nahlasovanie porúch informačných technológií externej firme a vybavovanie servisných zásahov
- pravidelná kontrola a optimalizácia paušálov v súčinnosti s maklérom od operátora
- komplexná starostlivosť o chod kancelárie riaditeľa, udržiavanie poriadku
- administratívna podpora pre ostatné oddelenia firmy
INTERNÁ A EXTERNÁ KOMUNIKÁCIA
- prepájanie (a filtrovanie) telefónnych hovorov
- rezervácia ubytovania a leteniek
- spolupráca s bezpečnostným technikom
- komunikácia s poistným agentom, spolupráca pri riešení poistných udalostí
- vybavovanie pracovných záležitostí mimo firmy na služobnom aute
- tlmočenie alebo dorozumievanie sa v cudzom jazyku s dodávateľmi, v niektorých firmách aj so samotným šéfom
- komunikácia s úradmi (napríklad vybavovanie potrebných oprávnení pre firmu)
- riešenie reklamácií s dodávateľmi alebo odberateľmi
ODBORNÉ ČINNOSTI
- evidencia odpadov a podávanie hlásení na úrady
- skladové hospodárstvo (príjemky, výdajky), preberanie, príprava a odosielanie tovarov
- vystavovanie cenových ponúk, dodacích listov, faktúr a upomienok
- tvorba cenníkov, samostatné nacenenie väčších projektov (áno, aj toto robia niektoré asistentky)
- objednávanie materiálu, základná orientácia v technických výkresoch
- vystavovanie rôznych protokolov či iných dokumentov na hlavičkovom papieri firmy
- spracovávanie dochádzky zamestnancov a cestovných náhrad pre ekonomické oddelenie
- príprava účtovných dokladov
- výber zamestnancov, vedenie pohovorov a vytváranie pracovných zmlúv
- sledovanie a vybavovanie potrebných školení pre zamestnancov
- objednávanie a prideľovanie stravných lístkov
- zodpovednosť za pokladňu
- aktualizácia vnútropodnikových smerníc podľa platnej legislatívy a noriem
- spolupráca na projektoch vo firme
- zavádzanie a udržiavanie rôznych manažérskych systémov (napríklad kvalita, environment, bezpečnosť) a z toho vyplývajúce množstvo ďalších špecifických aktivít
TVORIVÉ ČINNOSTI
- podieľanie sa na tvorbe dizajn manuálu
- objednávanie reklamných predmetov, bannerov, návrhy reklám, napríklad polep firemných vozidiel, svetelné reklamy, návrhy firemných fotografií na kalendáre
- úprava webovej stránky (výhodou pre každú asistentku sú základy copywritingu či pravidiel SEO, dokáže tak odstrániť alebo aspoň upozorniť na zbytočné chyby na webovej stránke firmy)
- zariaďovanie kancelárií, zasadačky, showroomu
REPREZENTÁCIA FIRMY
- organizovanie porád, uvádzanie návštev a nákup občerstvenia
- účasť na mítingoch, rokovaniach, výstavách či veľtrhoch
- sprevádzanie zahraničných delegátov, pracovné obedy či večere
MANAŽOVANIE
- organizácia stretnutí a služobných ciest vedenia firmy
- plánovanie výjazdov kolegov (napríklad servisných technikov)
- prideľovanie úloh brigádnikom alebo novým zamestnancom
- príprava teambuildingov, vianočných večierkov, dňa otvorených dverí

Pracovné miesto vhodné aj prezdravotne postihnutého

Pracovné podmienky
Pracovný čas:
od 8:00
do 16:00

Práca na zmeny:
jednozmenný pracovný režim

Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránkyÚradov práce.

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov:Nie
Vodičský preukaz:B

Všeobecne požadované znalosti:

Pracovné miesto vhodné aj pre

zdravotne postihnutého


Požadované vzdelanie

Základné vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
Vyššie odborné vzdelanie


Dĺžka praxe

bez požiadavky na odbornú prax


Zručnosti, schopnosti
Vodičské oprávnenie:
  • Skupina B

Všeobecné spôsobilosti:
  • samostatnosť
  • komunikácia (jednanie s ľuďmi)
  • informačná gramotnosť
  • analyzovanie a riešenie problémov

Cudzie jazyky:
  • anglický - elementárna: A1 a A2

Počítače:
  • Microsoft Windows - elementárna

Osobnostné predpoklady
  • spoľahlivosť
  • iniciatívnosť
  • pozornosť

Informácie o spoločnosti

Kontaktné údaje:

Drevissimo a. s.
Partizánska Ľupča 403
03215 Partizánska Ľupča
Slovensko

Iné možnosti práce


Počet videní: 27
Inzerent:Drevissimo a. s.
Zverejnené dňa:2021-10-25 (43 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Prešovský kraj Trnavský kraj Žilinský kraj Prešov Trnava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.