Operátor/operátorka českého zákazníckeho centra

08.01.2018Competence Call Center, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Kalinčiakova 31
Bratislava
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre českých klientov nášho partnera - známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:
• zadávanie, kontrola a schvaľovanie nových zmlúv a dodatkových služieb do systému na základe telefonických požiadaviek predajcov
• aktivácia a deaktivácia služieb
• telefonické potvrdzovanie zmlúv
• technická podpora
• administratívne činnosti
Ponúkaný plat:
od 850 do 900 EUR
Iné výhody:
• motivujúce finančné ohodnotenie
• náročná, ale pestrá pracovná náplň
• intenzívne zatrénovanie
• moderný office
• možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
• možnosť osobného rozvoja
• flexibilné plánovanie pracovného času (min. 20 hod/týž.)


• "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
• káva a čaje po celý deň zdarma
• každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
• tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
• oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
• Týždne zdravia
• karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
• zľavy u našich partnerov (fitness centrá, bioobchod, sushi reštaurácia a iné)
Termín nástupu do práce:
od 7.2.2018
Termín ukončenia výberového konania:
6.2.2018
Druh pracovného pomeru:
brigáda, hlavný, vedľajší

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
Český jazyk
Iné znalosti:
neuvedené
Všeobecne požadované znalosti:
• čeština na dobre komunikatívnej úrovni (slovom aj písmom)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• časová dostupnosť min. 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO - PI 08.00 - 22.00, víkendy a sviatky 10.00 - 22.00

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:
CCC is one of Europe's leading contact centers. At 17 locations in 8 countries, more than 5,500 service professionals provide top quality international customer care solutions As a quality outsourcing company we provide solutions for significant national and international companies. CCC is one of the most successful companies in this growing industry in which every employee benefits from our positive development.

Competence is our promise: 19 years of expertise and 52 international awards confirm our international quality standards for incoming hotlines, outgoing campaigns and in written customer communication.
Oblasť pôsobenia:
Iné neuvedené oblasti
Adresa:
Competence Call Center, s.r.o.
Kalinčiakova 31
Bratislava
Slovenská republika
Kontaktné údaje:
Nikoleta Kovácsová
Kalinčiakova 31, Bratislava, 831 04, Slovenská republika

Zverejnené dňa:2018-01-08 (9 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 1 milisekúnd.