• Poď pracovať k nám na Dialog, ktorý funguje ako kontaktné centrum pre klientov Tatra banky. Klientov, ktorí využívajú naše online služby je stále viac a tým pádom budeš dôležitá súčasť nášho tímu.
• Vďaka virtuálnemu spojeniu s klientom sme im neustále k dispozícii a tak vieme zabezpečiť kvalitné služby bez potreby návštevy pobočky.
• Pokiaľ sa staneš súčasťou nášho tímu, budeš denne pracovať s najmodernejšími technológiami a budeš mať príležitosť im ako prvý porozumieť.
• Po adaptačnej dobe, ktorá trvá zhruba 3 mesiace, budeš mať možnosť home office (primárne však cez víkendové a nočné smeny).
• Nakoľko máme na Dialogu úžasnú atmosféru a kvalitné zaškolenie, naši kolegovia chodia radi do kancelárie. Nie je to predsa iba o práci, ale aj o spoznávaní nových ľudí.
• A čo bude tvojou úlohou?
• Telefonická komunikácia, poradenstvo a odborná podpora pre našich klientov. Klienti volajú ohľadom bankových produktov, riešia svoje financie alebo majú všeobecné otázky.
• Je pre nás kľúčový vzťahový manažment, aby boli naši klienti spokojní a aby sa k nám vracali.
• Nakoľko sme pro-klientsky orientovaní, snažíme sa klientovi poradiť najlepšie v jeho situácii a potrebe.
• Vďaka tebe klient pochopí procesu využívania inovácií v Tatra banke. Neboj sa, do všetkého ťa najprv zaučíme.
• Aktívne vyhľadávanie nových príležitostí na predaj.