Tatra banka

• Vašou úlohou bude komplexná administratívna podpora riaditeľa Odboru riadenia PPM a Centrálneho obstarávania:
• organizovanie pracovného kalendára, stretnutí a mítingov nadriadeného
• zodpovednosť za organizáciu sekretariátu a koordináciu činnosti medzi útvarmi
• rozdeľovanie a zaradzovanie externej a internej korešpondencie
• zabezpečenie služobných ciest
• organizovanie porád a zabezpečovanie občerstvenia
• zápisy zo stretnutí    
• príprava prezentácií, a podkladov k stretnutiam 
• telefonická a osobná komunikácia so spolupracujúcimi útvarmi a externými dodávateľmi
• koordinácia nástupov nových zamestnancov
• zabezpečenie kancelárskeho materiálu
• spolupráca s inými súvisiacimi útvarmi
• iné denné úlohy pridelené nadriadeným a vedúcimi oddelení
• organizácia celoodborových aktivít – teambuildingov, porád odboru, prezentácií, školení a dobrovoľníckych aktivít
• pomoc pri organizácii interných eventov riaditeľstva
• spolupráca na aktivitách asistentského tímu riaditeľstva
• organizácia každoročného eventu pre externých dodávateľov a vzájomná spolupráca s internými útvarmi



Počet videní: 4
Ponúkaná mzda: 1550 EUR
Inzerent:Tatra banka [ ]
Zverejnené dňa:2024-05-13 (11 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.