• navrhovanie a vedie kvantitatívne a kvalitatívne postupy merania skúsenosti klientov, výsledky spracováva a analyzuje, následne navrhuje postupy na zlepšenie zákazníckej skúsenosti
• prijímanie požiadaviek biznisových útvarov, odporúčanie a rozhodovanie o realizácii a dizajne výskumných projektov z oblasti CX
• aktívne vyhľadávanie príležitostí na zlepšenie CX zákazníkov banky
• vedenie / dohliadanie na hladký priebeh realizácie výskumných projektov
• interpretácia a prezentácia výsledkov prieskumov
• podpora pri ďalšej práci s výsledkami a ich pretavenie do obchodného rozhodovania
• stráženie a efektívne využívanie rozpočtu určeného na CX research
• prezentovanie výsledkov strategických prieskumov na školeniach
• komunikácia za banku v oblasti CX research aj v rámci skupiny RBI
• zodpovednosť za zber a konsolidáciu ideí a konceptov z kľúčových biznisových útvarov a ich reportovanie vedeniu banky
• sledovanie trendov, aktívna participácia a vedenie pracovnej skupiny pri generovaní a rozvoji nových ideí a konceptov
• monitorovanie miery adaptácie existujúcich prístupov k CX na trhu, zber best-practice prístupov
• benchmarkovanie k trhu (lokálnemu aj globálnemu)
• podporovanie budovania CX kultúry v banke