Tatra banka

• navrhovanie a vedie kvantitatívne a kvalitatívne postupy merania skúsenosti klientov, výsledky spracováva a analyzuje, následne navrhuje postupy na zlepšenie zákazníckej skúsenosti
• prijímanie požiadaviek biznisových útvarov, odporúčanie a rozhodovanie o realizácii a dizajne výskumných projektov z oblasti CX 
• aktívne vyhľadávanie príležitostí na zlepšenie CX zákazníkov banky  
• vedenie / dohliadanie na hladký priebeh realizácie výskumných projektov 
• interpretácia a prezentácia výsledkov prieskumov 
• podpora pri ďalšej práci s výsledkami a ich pretavenie do obchodného rozhodovania 
• stráženie a efektívne využívanie rozpočtu určeného na CX research 
• prezentovanie výsledkov strategických prieskumov na školeniach 
• komunikácia za banku v oblasti CX research aj v rámci skupiny RBI 
• zodpovednosť za zber a konsolidáciu ideí a konceptov z kľúčových biznisových útvarov a ich reportovanie vedeniu banky 
• sledovanie trendov, aktívna participácia a vedenie pracovnej skupiny pri generovaní a rozvoji nových ideí a konceptov 
• monitorovanie miery adaptácie existujúcich prístupov k CX na trhu, zber best-practice prístupov 
• benchmarkovanie k trhu (lokálnemu aj globálnemu)  
• podporovanie budovania CX kultúry v banke 



Počet videní: 1
Ponúkaná mzda: 2000 EUR
Inzerent:Tatra banka [ ]
Zverejnené dňa:2024-05-24 (30 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.