Čo Ťa u nás čaká:
• Prípravu tovaru na vývoz
• Koordinácia pickingu počas dňa
• Vyhodnocovať a spracovávať dáta s cieľom dosiahnuť produktivitu práce podľa stanovených targetov
• Správnosť prípravy tovaru a kvalitu vychystávania
• Zodpovedá za zadané úlohy týkajúce sa prevádzkových požiadaviek v stanovených termínoch
• Podieľa sa na dostupnosti tovaru a komunikuje nedodávky a náhrady
Čo od Teba očakávame:
• Práca na zmeny (iba poobedné zmeny)
• Práca s PC, Microsoft 365 ( Excel, Word, Outlook, Powerpoint)
• Samostatnosť, dôslednosť a presnosť
• Samostatnosť vo vedení a koordinácii tímu, delegácia úloh, komunikácia plánov
• Schopnosť práce pod tlakom, rýchle rozhodovanie a riešenie problémov
• Zodpovednosť za školenie a rozvoj zamestnancov na nižšej riadiacej úrovni
• Zodpovednosť za zverené prostriedky
• Znalosť predpisov HACPP a PO, Znalosť FIFO
Na čo sa u nás môžeš tešiť:
• Ponúkame Ti nástupnú mzdu od 1600 € v závislosti od skúseností kandidáta
• Trvalý pracovný pomer na dobu neurčitú
• Získaš kompletné vstupné zaškolenie a možnosť profesijne a osobnostne rásť
• Obdržíš zlatú METRO kartu na nákup a k tomu Ti počas roka pripíšeme nielen kredit 432 €, a navyše aj 5 % spätný bonus za každý Tvoj nákup
• Za odporučenie nového zamestnanca Ti vyplatíme osobitnú odmenu 400 €
• Po odpracovaní aspoň 24 mesiacov si zaslúžiš príspevok na rekreáciu možnosť získať MultiSport kartu na vstup do stoviek športovísk na Slovensku a v Česku
• Možnosť voľného parkovania priamo pred budovou svojej práce
• Pre úspešných mimobratislavských uchádzačov ponúkame ubytovanie
• a množstvo iných benefitov