Tatra banka

• podpora používateľov aplikácie APS, riešenie technických problémov spoločne s IT, definovanie, analyzovanie a testovanie zmenových požiadaviek, zbieranie podnetov od používateľov aplikácie a vyhodnocovanie dopadu požadovaných zmien na firemné procesy
• zber, ohodnocovanie a prioritizovanie požiadavky APS užívateľov
• analyzovanie požiadavky APS užívateľov, identifikácia možných dopadov požadovanej zmeny a navrhovanie riešení
• tvorba business špecifikácie, účasť sa testovaní a riešenie postimplementačnej fázy
• komunikácia s IT, s dodávateľmi a odberateľmi od zadania až po nasadenie riešenia do živého
• príprava metodiky a dokumentácie k procesom / produktom vo svojej oblasti
• riešenie problémov po nasadení do živého (incident / problem management)
• analýza a návrh SW riešenia



Počet videní: 0
Ponúkaná mzda: 2000 EUR
Inzerent:Tatra banka [ ]
Zverejnené dňa:2024-05-21 (14 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.