Tatra banka

• Úlohy a povinnosti Service Designera:
• aktívne pripravuje a facilituje design sprinty, zabezpečuje zapájanie klientov a zamestnancov do procesu navrhovania a upravovania produktov / služieb / procesov
• vytvára a redizajnuje klientske cesty na rôznych úrovniach; zlaďuje zážitok klienta cez rôzne kanály a produkty v jednotlivých fázach a krokoch klientskej cesty
• zodpovedá za napĺňanie a využívanie spoločného nástroja na zaznamenávanie klientskych ciest a dohliada na aktualizáciu person
• využíva dáta, postrehy a hlas klienta (Voice of customer) na prioritizovanie zistených slabých miest a príležitostí na jej zlepšenie; zabezpečuje a podporuje využívanie a šírenie znalostí dostupných CX metód a nástrojov v banke; poskytuje podporu pri ich využívaní v ostatných útvaroch banky
• iniciuje a riadi zmeny smerujúce k zvyšovaniu kvality služieb a spokojnosti externých aj interných klientov; pracuje na odstraňovaní pain-pointov identifikovaných v akýchkoľvek prieskumoch a na zvyšovaní spokojnosti klientov



Počet videní: 3
Ponúkaná mzda: 2000 EUR
Inzerent:Tatra banka [ ]
Zverejnené dňa:2024-06-25 (23 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.