eGroup Solutions, a.s.

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

Komunikácia so zákazníkmi ohľadom nahlásených technických požiadaviek/incidentov, kooperácia s technickými tímami a aktívna participácia na riešení jednotlivých udalostí v rámci stanovených kompetencií, so zreteľom na SLA (Service Level Agreement) podmienky.

• Poskytovanie technickej podpory používateľom v oblasti hardware a/alebo software
• Riešenie incidentov a požiadaviek
• Evidencia informácií o incidentoch a ich riešeniach
• Vykonávanie pravidelných úloh spojených so správou IKT prostredia
• Inštalácia a konfigurácia koncových zariadení vrátane SW vybavenia
• Vedenie evidencie HW a SW komponentov
• Komunikácia so zákazníkom, eskalácia na vyššiu úroveň podpory a sledovanie stavu riešenia
• Monitoring IKT prostredia, vyhodnotenie udalostí a následne riešenie incidentov
• Dodržiavanie termínov a zabezpečenie efektívneho riešenia incidentov
• Spolupráca pri implementácii IT projektov

Požadované vzdelanie

Stredné odborné vzdelanie

Úplné stredné odborné vzdelanie

Vyššie odborné vzdelanie

Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa

Dĺžka praxe

aspoň 1 rok

Cudzie jazyky

anglický - pokročilá: B1 a B2

Druh: pracovný pomer na neurčitý čas


Plat: 1700 € za mesiac


Počet videní: 0
Ponúkaná mzda: 1700 EUR
Inzerent:eGroup Solutions, a.s. [ ]
Zverejnené dňa:2022-08-30 (155 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Zdroj:istp.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.