Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Komunikácia so zákazníkmi ohľadom nahlásených technických požiadaviek/incidentov, kooperácia s technickými tímami a aktívna participácia na riešení jednotlivých udalostí v rámci stanovených kompetencií, so zreteľom na SLA (Service Level Agreement) podmienky.
• Poskytovanie technickej podpory používateľom v oblasti hardware a/alebo software
• Riešenie incidentov a požiadaviek
• Evidencia informácií o incidentoch a ich riešeniach
• Vykonávanie pravidelných úloh spojených so správou IKT prostredia
• Inštalácia a konfigurácia koncových zariadení vrátane SW vybavenia
• Vedenie evidencie HW a SW komponentov
• Komunikácia so zákazníkom, eskalácia na vyššiu úroveň podpory a sledovanie stavu riešenia
• Monitoring IKT prostredia, vyhodnotenie udalostí a následne riešenie incidentov
• Dodržiavanie termínov a zabezpečenie efektívneho riešenia incidentov
• Spolupráca pri implementácii IT projektovPožadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 1 rok
Cudzie jazyky
anglický - pokročilá: B1 a B2
Druh: pracovný pomer na neurčitý čas
Plat: 1700 € za mesiac