Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Hľadáme šikovného a zodpovedného kolegu, ktorému nerobí problém sa dohovoriť v anglickom jazyku a ktorý sa nebojí práce v programe Microsoft Excel. Obsadzujeme pozíciu administratívny pracovník na oddelenie všeobecné záležitosti/ ľudské zdroje.
Náplňou práce:
- agenda víz a pracovné povolenia
- poistné udalosti, nehody, evidencia firemných osobných automobilov
údržba a opravy
- všeobecné záležitosti , inventúra majetku, nákup spotrebného tovaru
- evidencia skladu, výdaj materiálu
- poistenie osobných automobilov
- denné reporty
- evidencia dochádzkyPožadované vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
bez požiadavky na odbornú prax
Cudzie jazyky
anglický - pokročilá: B1 a B2
Počítače
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Word - pokročilá
Microsoft PowerPoint - pokročilá
Druh: pracovný pomer na neurčitý čas
Plat: 800 € za mesiac