Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Náš tím poradcov zákazníckej starostlivosti v stabilnej a inovatívnej spoločnosti Stredoslovenská energetika, a.s. rozširujeme o nových kolegov, ktorých poslaním bude starostlivosť o našich zákazníkov a šírenie dobrého mena našej spoločnosti. Naše centrum starostlivosti o zákazníkov je vďaka profesionalite a ochote našich kolegov v hodnotení aplikácie Staffino najlepším centrom zákazníckych služieb v rámci segmentu energetiky! Pozrite si poďakovania od našich zákazníkov:
Peter: Asi som sa zamiloval cez telefón, tak bola príjemná tá pani. :-)
Ivka: Ďakujem za ľudský prístup. Príjemné, milé vystupovanie, ochotu poskytnúť informácie.
Petra: Som maximálne spokojná. Kiežby takto príjemný a milý ako Janka bol každý človek.
Všetko vás naučíme!
Nemusíte mať strach z neznámych pojmov segmentu energetiky. Všetko potrebné vás naučíme a zaškolíme počas adaptačného procesu. Zoznámime vás so všetkými produktami a službami našej spoločnosti, naučíme pracovať v informačných systémoch a takisto sa postaráme o to, aby ste sa v komunikácii so zákazníkmi cítili sebavedomo a isto. Pokiaľ vám nebude niečo jasné, neustále vám budú k dispozícii naše ochotné supervízorky, školiteľky či seniorné kolegyne.
V čom sme nápomocní našim zákazníkom?
Naši zákazníci nás kontaktujú telefonicky, e-mailom či prostredníctvom online chatu denne s rôznymi požiadavkami. O aké požiadavky sa jedná? Konzultácie vo veci ponúkaných produktov a služieb, vysvetlenie faktúr, poradenstvo v oblasti šetrenia financií zákazníkov prostredníctvom energeticky efektívnych riešení a rozvoja ekologického myslenia, zmeny výšky zálohových platieb a iné. Zvýšiť spokojnosť našich zákazníkov môžete aj ponukou ďalších produktov a služieb, pričom si finančne polepšíte a prispejete k naplneniu, a ak ste veľmi šikovní, aj preplneniu variabilnej zložky vašej mzdy.
Kedy a odkiaľ budete pracovať?
Našim zákazníkom sme dostupní počas pracovných dní. Počas víkendov a sviatkov nepracujeme, oddych je predsa dôležitý. Rozsah pracovnej doby je od 07:00 do 18:00 hod., v rámci ktorej sú stanovené zmeny v trvaní 8 hodín so začiatkom v polhodinových intervaloch od 07:00 do 10:00. Svoj rozpis pracovných zmien budete poznať vždy mesiac vopred. Pracovať budete kombináciou Home office, ktorý tvorí minimálne polovicu pracovného času v rámci mesiaca a práce priamo z našej centrály, ktorá sa nachádza v Žiline - Závodí na Ulici pri Rajčianke. Super nie?
Koho hľadáme a kam sa môžete posunúť?
Privítame komunikatívnych kolegov s príjemným prejavom a ochotou pomáhať našim zákazníkom. Oceníme váš záujem neustále sa vzdelávať a pracovať na sebe! Kariérny rast máte zabezpečený po osobnostnej či profesijnej stránke. Rozvojové školenia a mentoring sú samozrejmosťou!
A na záver pár postrehov od našich kolegýň, prečo je skvelé pracovať v našej spoločnosti: :-)
Dominika: Tak určite aj preto, že SSE je stabilná spoločnosť, ktorej nehrozí lock down ani podobné situácie, nakoľko energie sú pre každého človeka nevyhnutné. Tiež motivujúce odmeny za predaj, 13. a 14. mzda, školenia, možný kariérny postup, ochotné supervízorky.
Olinka: Práca a zázemie v stabilnej a silnej spoločnosti s dlhodobou tradíciou, skvelý pracovný kolektív, možnosť práce z domu, dovolenka nad rámec, široký balík benefitov, voľné víkendy či sviatky, príležitosť pre profesionálny a kariérny rozvoj, pravidelné a precízne produktové školenia. A mnoho ďalších :-)
Aktuálne obsadzujeme 2 pracovné miesta. Výberové konanie sa uskutoční v priebehu mesiaca máj.Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Počítače
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Word - pokročilá
Druh: pracovný pomer na určitú dobu počet mesiacov: 12
Plat: 784 € za mesiac