A-BASE, s.r.o.

Executive Assistant

A-BASE, s.r.o.

Počet voľných pracovných miest:

1

Miesto výkonu práce:

  • Slovensko
    Bratislavský kraj
    okres Bratislava
    Bratislava-Ružinov
    Miletičova 21
    82108

Kontaktná osoba:

Základná zložka mzdy (v hrubom):

400 € za mesiac

Dátum nástupu:

ihneď

Dátum pridania ponuky:

7. 3. 2019

Dátum poslednej aktualizácie:

12. 3. 2019

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na kratší pracovný čas
počet hodín za týždeň:20

Pracovná oblasť:

Personalistika, administratíva a služby zákazníkom

Informácie o sprostredkovaní:

Termín výberového konania:
29. 3. 2019
Informácie pre záujemcu:
Všetkým uchádzačom veľmi pekne ďakujeme za prejavený záujem. Vopred sa ospravedlnujeme, ale kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky na danú pozíciu. V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám, prosím, Váš životopis s motivačným listom na cv@a-base.sk. S Vašimi údajmi budeme zaobchádzať dôverne a podľa platnej legislatívy. Motivačný list nie je povinný, no pri vysokom počte prijatých žiadostí nie je možné kontaktovať každého kandidáta a preto môže zohrať dôležitú úlohu pri rozhodovaní výberu vhodného kandidáta. Takže je len na Vás, aby ste využili všetky dostupné prostriedky a tromfy, ktoré môžu personalistu zaujať a presvedčiť ho, že ste ten správny uchádzač pre nás ;)

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

Si dynamická, samostatná a reprezentatívna osoba s dobrými komunikačnými a organizačnými schopnosťami, ktorá ovláda výborne slovenský jazyk a nerobí jej problém ani komunikácia v angličtine? Hľadáme zodpovednú, šikovnú, serióznu, milú a samozrejme spoľahlivú kolegyňu alebo kolegu na obsadenie pozície "Executive Assistant" a to len na 4hod. denne.

Naše očakávania:
- v prvom rade hľadáme "pravú ruku" majiteľa spoločnosti, ktorá prevezme administratívnu agendu a bude ju plne zastrešovať
- budete vykonávať bežné administratívne úkony (triedenie, skenovanie, prerozdeľovanie, tlačenie a archivácia dokumentov, vybavovanie pošty a pod.)
- vybavovať externú komunikáciu (písomnú, mailovú, telefonickú) s klientmi a partnermi
- plánovať a riadiť kalendár svojho šéfa, zaznamenávať stretnutia a rôzne udalosti a upozorňovať ho na ich termíny
- postarať sa o návštevy (podať občerstvenie - pochutiny, príprava kávy, čaju, vody a pod.)
- zabezpečovať nákup kancelárskych potrieb a občerstvenia
- pripravovať rôzne podklady pre realizovanie zákaziek a sledovať ich priebeh
- evidovať, vystavovať a kontrolovať dodávateľské a odberateľské FA a ich splatnosť
- evidovať a kontrolovať prijaté a odoslané objednávky softvéru
- pracovať s CRM systémom (vytvárať a posilňovať vzťahy so zákazníkmi)
- vypracovávať cenové ponuky, zmluvy a dodatky podľa predpripravených vzorov
- telefonicky oslovovať vopred dohodnutých, potenciálnych klientov s ponukou našich služieb a produktov
- organizačne zabezpečovať rokovania a stretnutia
- prípadne ďalšie Ad-hoc administratívne úlohy a organizačné činnosti podľa potrieb

Pracovné miesto vhodné aj pre

absolventa

Ponúkané výhody

- zaujímavá práca v stabilnej IT spoločnosti
- poskytneme Vám individuálny a trpezlivý prístup po odbornej aj ľudskej stránke
- všetko Vás naučíme a poskytneme Vám potrebnú podporu
- fixný plat plus motivujúce finančné ohodnotenie a bonusy na základe dosiahnutých individuálnych a firemných výsledkov
- priestor pre vlastnú realizáciu kariéry, kreativitu a prezentáciu nápadov a riešení
- profesionálny a férový prístup
- služobný telefón aj na súkromné použitie (po skúšobnej dobe)
- hradená účasť na odborných seminároch, konferenciách, kurzoch a školeniach súvisiacich s portfóliom produktov spoločnosti
- pevná pracovná doba v pracovné dni v čase 8:-=KONTAKT=-:00 hod. (prípadné nadčasy budú samozrejme preplatené hodinovou sadzbou)
- provízie z obchodov a získania nových klientov
- malé občerstvenie na pracovisku (káva, čaj, voda, pochutiny)
- dobrá lokalita (v blízkosti - Trhovisko Miletičova)
- v niektorých prípadoch možný Home Office (po skúšobnej dobe)
- nefajčiarske klimatizované (regulovateľné) prostredie
- zľava na IT produkty a služby z portfólia spoločnosti a iné.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:

Základná mzda 400 eur/mes. (5 eur/h.) počas skúšobnej doby. Po skončení skúšobnej doby bude základná mzda zvýšená na 500 eur (6,25 eur/h.). Konečná výška mzdy sa môže ešte meniť v závislosti od skúseností a šikovnosti zamestnanca. K samotnej mzde sa ešte prirátavajú osobné provízie a bonusy.

Pracovné podmienky

  • Pracovný čas:od 8:00 do 12:00
  • Práca na zmeny:jednozmenný pracovný režim

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

Úplné stredné odborné vzdelanie v skupine odborov Ekonomika a organizácia, obchod a služby

Dĺžka praxe

aspoň 6 mesiacov

Zručnosti, schopnosti

Všeobecné spôsobilosti:
  • komunikácia (jednanie s ľuďmi)
  • kultivovaný písomný prejav
  • kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
  • organizovanie a plánovanie práce
  • pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
  • samostatnosť
Cudzie jazyky:
  • anglický - pokročilá: B1 a B2
  • slovenský - pokročilá: B1 a B2

Podmienka: Ovládanie všetkých definovaných jazykov

Počítače:
  • Internet - pokročilá
  • Microsoft Word - pokročilá
  • Microsoft Excel - pokročilá
  • Microsoft Outlook - pokročilá
  • Microsoft PowerPoint - pokročilá
  • Microsoft Windows - elementárna
Ďalšie požiadavky:

- hospodárska korenšpodencia (príjem a archivácia pošty, zabezpečenie odpovedí, schopnosť spracovať faktúry, dodacie listy a pod.)
- príjemné, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
- proaktívny prístup k práci
- proklientský prístup
- ochota učiť sa nové veci

Osobnostné predpoklady

  • asertivita
  • empatia
  • iniciatívnosť
  • komunikatívnosť
  • pozornosť
  • praktické myslenie
  • precíznosť (presnosť)
  • spoľahlivosť

Údaje o zamestnávateľovi

Obchodné meno:

A-BASE, s.r.o.

Právna forma:

Spoločnosť s ručením obmedzeným

IČO:

48150479

Internetová adresa:

www.a-base.sk

Telefón:

-=KONTAKT=-

Charakteristika:

IT spoločnosť A-BASE, s.r.o. bola založená v roku 2015. Jej zakladateľom je Boris Adamec, ktorý využil svoje vyše 20 ročné skúsenosti z pôsobenia na rôznych pozíciách, ako IT špecialista, IT manažér, IT projektový manažér, Infraštruktúrny architekt, IT procurement, IT obchodník, krízový manažér v oblasti IT a zužitkoval ich v rôznych projektoch na Slovensku, ako i v zahraničí, od tých malých, až po tie veľké, infraštruktúrne. Primárne šlo o oblasti bankovníctva, poisťovníctva, médií, vývoja, ako i v iných oblastiach akým je napríklad stavebníctvo. Spoločnosti dal pevné základy, myšlienku a udal smer, ktorý sa doposiaľ ukazuje ako správny. Od jej samotného vzniku bol kladený dôraz na koncepčné riešenia.

Adresa:
  • Miletičova 21
  • 82108 Bratislava-Ružinov
  • Slovensko

Počet videní: 0
Ponúkaná mzda: 400 EUR
Inzerent:A-BASE, s.r.o.
Zverejnené dňa:2019-03-12 (11 dní)
Zverejnené pre lokality:
Zdroj:istp.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.